تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فصل نوین "ذوب‌" و "ونو&

خواندن ۲ دقیقه

همکاری ذوب آهن و بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در این بازدید گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان یک صنعت پیشران ثابت کرده که کار‌های بزرگی با اتکاء به جوانان می‌توان انجام داد و این شرکت با مدیریت درست در مسیر توسعه و افزایش تولید، گام‌های خوبی برداشته است.

وی افزود: بانک اقتصاد نوین به عنوان یک شریک تجاری این مجتمع عظیم صنعتی در سالی که باید به رونق تولید کمک کرد، همکاری لازم در تامین ارزی و ریالی پروژه‌های این شرکت خواهد داشت.

بگلوری گفت: با تلاش و همتی که در ذوب آهن اصفهان مشاهده می‌شود، آن‌ها می‌توانند پروژه‌ها را طبق بر نامه زمان بندی شده انجام دهند که در نهایت منجر به صادرات بیشتر و اشتغال زایی مناسب‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: فروش ۴۴۳ میلیارد تومانی ذوب آهن در بورس کالا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فصل نوین "ذوب‌" و "ونو&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..