تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سفید: مسدود سازی سایت‌های ایرانی از طرف وزارت دادگستری در هماهنگی با بخش‌های مذاکره کننده با ایران نبود

 مسدود سازی سایت‌های ایرانی

سخنگوی کاخ سفید در توضیح اقدام علیه وب سایت های ایرانی گفت: مسدود سازی برخی سایت‌های ایرانی اقدامی از طرف وزارت دادگستری است و در هماهنگی با بخش‌های دیگری که در حال مذاکره با ایران هستند، نبوده است.

به گزارش روز نو : سخنگوی کاخ سفید چهارشنبه شب اعلام کرد زمان‌بندی خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان که همان سپتامبر (شهریور) باشد، تغییری نکرده است.

 کاخ سفید معتقد است که با آغاز عقب نشینی نیروهای خود در افغانستان از افزایش خشونت علیه نیروهایش در امان مانده است.

در همین رابطه جن ساکی سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: از فوریه (بهمن) 2020 روند افزایشی حملات به نیروهای آمریکایی متوقف شد ، ما همچنین ارزیابی می کنیم که اگر شروع به کاهش خشونت نمی کردیم حملات علیه ما پس از اول ماه مه (11 اردیبهشت) افزایش می یافت، زیرا این همان چیزی بود که طالبان به وضوح اعلام کرده بود.

ساکی همچنین از اظهارنظر درباره گزارش های رسانه ای مبنی بر اینکه اکنون جامعه اطلاعاتی ایالات متحده پیش بینی می کند که دولت افغانستان ممکن است ظرف شش ماه پس از خروج آمریکا سقوط کند، امتناع ورزید.

سخنگوی کاخ سفید علاوه براین در پاسخ به تاثیر انسداد برخی سایت‌های خبری ایرانی بر مذاکرات وین گفت: ما همچنان در حال مذاکره مربوط به توافق هسته‌ای هستیم که فعلا شش دور آن را به پایان رساندیم و هیات‌های مذاکراتی به پایتخت‌های خود بازگشته‌اند.

ساکی افزود: حرکت در مسیر حل دیپلماتیک را به نفع خودمان می‌بینیم و امیدواریم دیگرانی که در این میز قرار دارند، هم اینگونه ببینند.

سخنگوی کاخ سفید در توضیح اقدام علیه وب سایت های ایرانی گفت: مسدود سازی برخی سایت‌های ایرانی اقدامی از طرف وزارت دادگستری است و در هماهنگی با بخش‌های دیگری که در حال مذاکره با ایران هستند، نبوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سفید: مسدود سازی سایت‌های ایرانی از طرف وزارت دادگستری در هماهنگی با بخش‌های مذاکره کننده با ایران نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..