تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلای جهانی امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

امروز ۳ تیرماه، هر اونس طلای جهانی در بازار تا لحظه تنظیم گزارش با ۰.۰۶ درصد افزایش نرخ به قیمت ۱۷۷۷ دلار و ۸۴ سنت معامله شد. قیمت طلا فرادید| طلا در کانال ۱۷۰۰ دلار ماندگار شده است. قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۳ تیرماه با ثبت افزایش ۰.۰۶ درصد به ۱۷۷۷ دلار و ۸۴ سنت رسید.

طلا پس از وعده رییس بانک مرکزی آمریکا برای حفظ نرخ‌های بهره نزدیک به صفر برای مدت زمان دیگر افزایش یافت، اما صعود دلار پیشروی این فلز ارزشمند را محدود کرد.

راس نورمن، تحلیلگر مستقل گفت، بازار طلا تمایل دارد بیش از حد به “تعبیر دقیق” از بانک فدرال واکنش دهد. نورمن افزود، این فلز گرانبها با توجه به اصلاح بزرگ اخیر، شاهد شکار معامله‌ای است و حرکت بالای ۱۸۰۰ دلار و بازگشت به اواسط ۱۸۰۰ دلار می‌تواند سرمایه گذاران نهادی را به عقب برگرداند.

به گزارش فرادید؛ فیلیپ استریبل تحلیلگر بازار طلا در موسسه بلو لاین فیوچرز گفت: «تجار در حال استفاده از فرصت کاهش قیمت برای خرید طلا هستند. قیمت طلا در بلندمدت افزایش خواهد داشت.»

استفن اینس از شرکت مدیریت دارایی اس پی آی گفت: با وجود اظهارات پاول که بر حفظ نرخ‌های بهره در رکورد پایین تاکید داشت، قیمت طلا افزایش چندانی نداشت که شاید به دلیل ادامه نگرانی‌های هفته گذشته بود. طلا تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر درباره تورم و اشتغال، ممکن است در بازه محدودی معامله شود.

موسسه گلوبال ریسرچ وابسته به بانک آمریکا اعلام کرده که با توجه به انقباضی‌تر شدن موضع پولی فدرال رزرو، ریسک افزایش نرخ بهره سبب خواهد شد تا قیمت طلا تا پایان امسال رشد چشمگیری را شاهد نباشد.

اما استریبل پیش بینی کرد که قیمت طلا با کاهش نسبی ارزش دلار، ادامه خرید اوراق قرضه توسط فدرال رزرو و عدم افزایش نرخ بهره در آینده نزدیک، به بالای ۱۸۰۰ دلار برسد.

همچنین با وجود افت چشمگیر طلا از طریق سطح حمایت بحرانی، یکی از بانک‌ها احتمال بازگشت قیمت‌ها به ۱۹۰۰ دلار در هر اونس را تا پایان سال می‌بیند. با این وجود، فلز گرانبها طی چند سال آینده باید با نرخ تورم و نرخ بهره بالاتر مقابله کند. فهاد طارق، تحلیلگر فلزات گرانبها در Credit Suisse، گفت که حتی در قیمت‌های پایین‌تر، هنوز ارزش زیادی در بخش طلا، به ویژه در فضای سهام وجود دارد.

او افزود: اگرچه فدرال رزرو اعلام کرده است که می‌تواند به طور بالقوه نرخ بهره را در سال ۲۰۲۳ افزایش دهد، نرخ بهره واقعی هنوز در قلمرو منفی است و این به زودی تغییر نخواهد کرد. نرخ بهره یکی از علائم مهم برای قیمت طلا است.

قیمت لحظه ای فلزات گرانبها در بازار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلای جهانی امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۳»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..