تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری‌های کشور در سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کیوان تیشه‌گران مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج اظهار کرد: شبکه ورزش سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در راستای ایجاد شور ونشاط در بین کارکنان شهرداری‌ها برای نخستین بار اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته مینی فوتبال نموده است.

او گفت: مینی فوتبال از رشته‌های محبوب در سطح جهانی بوده که از لحاظ اندازه زمین، دروازه‌ها و تعداد بازیکنان با فوتبال متفاوت است و در زمین چمن طبیعی یا مصنوعی با ابعاد ۵۰*۳۰ و با تعداد بازیکنان بین ۵ تا ۸ نفر برگزار می‌شود.

او از برگزاری اولین دوره مقدماتی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری‌های کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۵ تیم شامل تیم‌های از شهرداری‌های سنندج، کرج، اراک، خرم آباد و زنجان و به میزبانی شهرداری سنندج برگزار می‌شود.

تیشه گران اعلام کرد: این مسابقات در چند منطقه کشور برگزار می‌شود و دو تیم برتر هر منطقه راهی دور بعدی خواهند شد.
او افزود: هدف از برگزاری این مسابقات انتخاب بازیکنان شایسته برای حضور در تیم شهرداری‌های کشور جهت حضور در مسابقات جهانی کارکنان شهرداری‌های جهان است.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج اعلام کرد: این دوره از مسابقات از سوم تا ششم تیرماه سال جاری در آکادمی فوتبال ذوالفقارنسب واقع در شهرک آبیدر سنندج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری‌های کشور در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..