تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع برق ۲۱ دستگاه‌ اجرایی پُرمصرف و مراکز تفریحی در مازندران

ساعت: 13:22 منتشر شده در مورخ: 1400/04/02 شناسه خبر: 1745974

سیدکاظم حسینی گفت: برق ۲۱ اداره ، مراکز تفریحی و دانشگاه‌ها به‌علت رعایت‌نکردن الگوی مصرف در چهار شهر مازندران قطع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کاظم حسینی کارنامی در گفت و گو با بلاغ، اظهار کرد: پنج روز گذشته برق ۲۱ دستگاه اجرایی و اداری استانی و شهرستانی در ساری، قائمشهر، بابل و آمل براساس مصوبه ۹ خرداد هیات وزیران که همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی غیردولتی را ملزم به رعایت معیار‌های مصرف بهینه برق و کاهش آن به میزان ۵۰ درصد، نسبت به سال گذشته شده کرده بود تا اطلاع بعدی قطع شد.

حسینی کارنامی افزود: پایش مصرف برق در ۵۰۶ دستگاه اداری و اجرایی در مناطق زیر پوشش این شرکت با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی توانیر و لزوم مدیریت بار مصرفی ادارات تا پایان پیک در سطوح مختلف بصورت روزانه انجام می گیرد.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: دستگاه های اجرایی، اداری یا مجموعه‌هایی مانند بانک‌ها الگوی مصرف و کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق را رعایت نکنند، ابتدا به آن‌ها اخطار داده می‌شود و در نوبت دوم نیز نسبت به قطع موقت برق تا زمان اصلاح وضع اقدام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع برق ۲۱ دستگاه‌ اجرایی پُرمصرف و مراکز تفریحی در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..