تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوآموزان حمیدیه برای سنجش سلامت به صف می‌شوند

فرماندار حمیدیه از افتتاح پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در دبستان معلم این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، شاهین هاشمی در حاشیه افتتاح پایگاه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پیش دبستانی در حمیدیه گفت: هدف از سنجش نوآموزان شناسایی اختلال‌های احتمالی و تلاش برای مرتفع کردن مشکل آن‌ها است.پایگاه سنجش سلامت، میزبان نوآموزان حمیدیه

وی با بیان اینکه کودکان در طرح سنجش سلامت از لحاظ شنوایی، بینایی، گفتاری، جسمی، حرکتی، بهداشتی (قد، وزن و ...)، آمادگی تحصیلی و... مورد سنجش قرار می‌گیرند، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کرونایی، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، جلوگیری از تجمع و حفظ فاصله گذاری اجتماعی امری ضروری است.

هاشمی تصریح کرد: از والدین خواهشمندیم هنگام حضور در پایگاه‌های سنجش سلامت از ماسک برای خود و فرزندان استفاده کنند تا خطر ابتلا به بیماری کرونا ویروس آن‌ها را تهدید نکند و این روند با آرامش و سلامت کامل پشت سر گذاشته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوآموزان حمیدیه برای سنجش سلامت به صف می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..