تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ سه نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان همدان

در شبانه روزگذشته ؛

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن سه نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در استان همدان خبر داد.

مرگ سه نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان همدانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، محمد طاهری گفت: با شناسایی ۱۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در۲۴ ساعت گذشته در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۴۸ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۴ هزار و ۶۵۹ نفر رسید.


وی افزود: همچنین با فوت سه بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونایی استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۴۳ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۶ مورد بود که ۵۲ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

محمد طاهری گفت:۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۷ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۹۹، بهار ۹۷۳، تویسرکان یک هزار و ۱۶، رزن ۷۶۲، درگزین ۲۸۶، فامنین ۳۱۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۱ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: همچنین تاکنون سه هزار و ۲۵۵ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۹۴ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۹۰۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ سه نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..