تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوچکترین پارکینگ طبقاتی ایران با ۶ هزار ماشین لوکس

این‌ها ماکت‌های ماشین‌های معروف تاریخ خودرو جهان هستند. حتی خودرو‌های معروفی که در فیلم‌های کلاسیک و پرخاطره سینما حضور داشتند. مثل ماشین مامور ۰۰۷ که به جیمز باند معروف است. کلکسیون ماشین های لوکس تینا میرکریمی| برای خیلی از ما، علاقه‌مندی به ماشین از کودکی آغاز می‌شود. شاید هر کودکی آرزوی داشتن مجموعه کم‌نظیر از ماشین‌های اسباب‌بازی را داشته باشد هرچند که حالا ورود همه پسربچه‌های ۶ یا ۷ ساله بازیگوش و شیطون به مجموعه‌ای که در این گزارش می‌بینید ممنوع است.

تاریخ خوردو اینجا گردآوری شده‌است. شاید کلمه ماشین‌های اسباب‌بازی، واژه درستی برای توصیف این مجموعه نباشد. این‌ها ماکت‌های ماشین‌های معروف تاریخ خودرو جهان هستند. حتی خودرو‌های معروفی که در فیلم‌های کلاسیک و پرخاطره سینما حضور داشتند. مثل ماشین مامور ۰۰۷ که به جیمز باند معروف است.

بقیه ماشین‌های سینمایی هم این‌جا هستند. مثل ماشین‌های بتمن و سریال‌های معروف تلویزیونی؛ ابعاد این ماشین‌ها متفاوت است. آن‌ها طبق یک استاندارد بین‌المللی طبقه‌بندی شده‌اند.


همه ماشین‌ها شماره و پرونده دارند. تک‌تک‌شان از جا‌های مختلفی آمده‌اند. از انبار دوستان گرفته تا خرید از بساط دست فروشان و بازار‌های هفتگی و فصلی و مراکز معتبر فروش. بعضی‌ها هم مثل ماشین‌های راهسازی با ماشین‌های اصلی وارد ایران شده‌اند. این گزارش را ببینید تا درباره کوچکترین پارکینگ طبقاتی ایران بیشتر بدانید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوچکترین پارکینگ طبقاتی ایران با ۶ هزار ماشین لوکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..