تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت زن 58 ساله از طوطی همسایه به خاطر فحاشی

به گزارش رکنا، زن 58 ساله با نام ژیل گریگ بیان داشت که استیون دویدسون 60 ساله به طوطی خود به نام پابلو یاد داده که به او فحش دهد. این زن توهین های پابلو را تحمل نکرده به نزد پلیس برای شکایت رفته است.

دویدسون اظهار داشت که پرنده 29 ساله او بدون سانسور حرف می زند و قاطعانه نفی کرد که حرف های زننده به طوطی اش برای فحاشی یاد داده است.

او خاطر نشان کرد: " پابلو خیلی فحاشی می کند. من او را " دهان کثیف" می نامم. اما او در واقع حرف هایی که از تلویزیون یا اطراف خانه می شنود را کپی می کند. کم مخصوصا فحاشی به کسی را به او یاد نداده ام."آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت زن 58 ساله از طوطی همسایه به خاطر فحاشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..