تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروهای حامل چوب درختان جنگلی در زرندیه توقیف شدند

سرهنگ روح الدین یوسفوند روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: مبارزه همه جانبه با قاچاق همواره یکی از اولویت های اصلی پلیس در طرح ریزی های عملیاتی بوده و در همین راستا، خودروهای حامل کالاهای مختلف در محورهای مواصلاتی شهرستان از سوی تیم های عملیاتی پلیس، مورد پایش و کنترل قرار می گیرند.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: مأموران پلیس شهرستان زرندیه در تحقیقاتی از تردد ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه وانت پیکان حامل بار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آنها آغاز کردند.

فرمانده انتظامی زرندیه گفت: سرانجام مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی خودروهای مورد نظر شدند و در عملیاتی آنها را توقیف کردند.

به گفته او، ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده، هشت تن چوب قاچاق کشف کردند و در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروهای حامل چوب درختان جنگلی در زرندیه توقیف شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..