تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانمایی ۲۳ کیوسک عرضه یخ بهداشتی در قم

۲۲:۴۴ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۹۵۵۱۶

۲۲:۴۴ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۹۵۵۱۶

دانلود PDF

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار قم خبر داد؛

دانلود PDF

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از شهرداری قم، علیرضا مظفری ،مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم اظهار کرد: باتوجه به فرا رسیدن فصل گرما و به‌منظور تأمین نیاز شهروندان، این سازمان اقدام به جانمایی و صدور مجوز ۲۳ کیوسک عرضه يخ بهداشتی در قم کرده است.

او با بیان این که فعالیت این جایگاه ها تا پایان تابستان ادامه دارد، افزود: این کیوسک‌ها بیشتر در مبادی ورودی و خروجی شهر و برای راحتی و دسترسی مسافران و زائران دائر شده است.

مظفری ادامه داد: بازرسان سازمان به‌طور مستمر از این مراکز بازدید می‌کنند تا بر عرضه صحیح یخ‌های بسته‌بندی و همچنین قیمت اجناس عرضه‌شده نظارت کامل داشته باشند.

او در پایان عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی و یا کم‌فروشی از سوی فروشنده و یا توزیع‌کننده، مراتب را سریعاً به عوامل نظارتی یا به شماره تلفن ۱۲۴ و همچنین سامانه نظارت ۱۳۷شهرداری اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانمایی ۲۳ کیوسک عرضه یخ بهداشتی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..