تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۵ درصد مردم سیروان در انتخابات شرکت کردند

فرماندار سیروان گفت: ۸۵ درصد مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، جواد رحیمی مقدم اظهار داشت: بر اساس تعداد تعرفه های مصرف شده از مجموع ۱۰ هزار واجد شرایط رای در این شهرستان هشت هزار و ۵۰۰ نفر در پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی یادآور شد: مردم فهیم، بصیر و ولایتمدار این شهرستان در انتخاباتی که تجلی مردم سالاری دینی و مظهر خواست و اراده مردم است، آگاهانه وارد میدان شدند و نقش آفرینی دشمن شکن داشتند.

فرماندار سیروان تاکید کرد: با تلاش های صادقانه همه عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی و دست اندرکاران، انتخاباتی شکوهمند و ایمن در این شهرستان برگزار و از رای و خواست مردم با رعایت اصل بی طرفی، صیانت شد.

رحیمی مقدم گفت: مشارکت بالای مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه در شرایطی که ماشین تبلیغاتی دشمن بر روی دلسرد کردن و ناامید جلوه دادن مردم متمرکز شده بود، ستودنی است و همه مسوولان باید قدردان مشارکت مسوولانه مردم باشند.

وی افزود: تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان نیز ، اصل بی طرفی را به عنوان رسالت و وظیفه اصلی خود به منظور جلب اعتماد عمومی حفظ کردند و آنچه از صندوق ها بیرون آمد تنها رای و نظر مردم بود.

فرماندار سیروان گفت: ۵۰ شعبه اخذ رای شهری و روستایی ریاست جمهوری در سطح این شهرستان تعبیه شد که بدلیل شیوع ویروس کرونا، هشت صندوق بیشتر از انتخابات گذشته است.

رحیمی مقدم تاکید کرد: تمامی تلاش ها بکار گرفته شد تا علاوه بر صیانت از رای و نظر مردم، سلامت آنها نیز حفظ و پروتکل های بهداشتی کرونا در تمامی شعب رعایت شود.

به گزارش بسیج، شهرستان سیروان در شمال شرقی ایلام ۱۴ هزار و ۴۰۴ نفر جمعیت دارد که بیش از ۸۰ درصد آنها ساکن روستاها هستند.

بر اساس اعلام رییس ستاد انتخابات استان ایلام، این استان رتبه سوم مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد را به نسبت جمعیت کسب کرد و براساس تعرفه‌های مصرفی، میزان مشارکت مردم ایلام بیش از ۶۳ درصد بوده است.

جمعیت واجد شرایط رای‌ در استان ایلام ۴۵۹ هزار و ۵۷۳ نفر بودند که از این میزان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۹۰ هزار ۴۲۶ نفر آرای خود را به صندوق های انتخابات سپردند.

۸۲۶ شعبه در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان پیش بینی شده بود.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۷ روز جمعه آغاز شد و تا ۲ بامداد روز شنبه ادامه داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۵ درصد مردم سیروان در انتخابات شرکت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..