تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها به مناسبت حماسه ۲۸خرداد

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها به مناسبت حماسه ۲۸ خرداد پیام تبریک صادر کرد.

این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی یُؤْمِنُ الْخائِفِینَ، وَیُنَجِّی الصَّالِحِینَ، وَیَرْفَعُ الْمُسْتَضْعَفِینَ، وَیَضَعُ الْمُسْتَکْبِرِینَ

خداوند متعال را شاکریم که هرآن نعمتی از پرتو احسان خویش بر این ملت ارزانی می‌دارد، مستضعفان را برتری می‌بخشد و مستکبران را خوار می‌گرداند و این خود آیه‌ای از نشانه‌های لطف و رحمت بی انتهای اوست.

حماسه حضور ملت قهرمان و تمدن ساز ایران در انتخابات ریاست جمهوری، از ایام‌الله تحقق وعده‌ی یاری و نصرت خداوند در عصر حاضر بود. این پیروزی عظیم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، ملت سربلند ایران، به‌ویژه جوانان مؤمن انقلابی و تمامی دانشگاهیان فرهیخته تبریک میگویم. ده‌ها سال کینه‌توزی و سال‌ها فشار حداکثری و ماه‌ها بمباران تبلیغاتی نظام سلطه و مرتجعان منطقه‌ای و نوکران روسیاه ضد انقلاب با حضور ملت رشید و سرافراز نقش برآب شد و اعتماد و ارتباط قلبی رهبری و ملت، بار دیگر به نمایش جهانی گذاشته شد.

در این فرصت مهم ضمن سپاسگزاری از خداوند منان بر این نعمت بزرگ، توجه به این نکات ضروریست:

- پیروز این انتخابات اولاً ملت رشید و امت و امام آن بود. همه کسانی که در این حماسه نقش آفرینی کردند از جمله کاندیدا‌های محترم و رأی دهندگان به آنها، در این حماسه نقش داشتند. پایان رقابت در نظام مردم سالاری دینی با شکست هیچ فرد یا گروهی همراه نیست.

- جامعه دانشگاهی در این عرصه، برگ زرینی از پیشگامی و جلوداری را به نمایش گذاشت. دعوت بیست هزار نفری اساتید در لبیک گویی به مطالبه مشارکت عمومی رهبر معظم انقلاب و فعالیت‌های متعدد تشکل‌ها و مجموعه‌های استادی و دانشجویی در فضا‌های مجازی و رسانه‌ای علیرغم تعطیلی دانشگاه‌ها دیدنی بود.

- اعتماد بالا و افتخارآفرین میلیون‌ها ایرانی به رئیس جمهور منتخب، مسئولیت عظیم و فرصت بزرگی را برای عملیاتی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق تحول جهش آفرین در حکمرانی، دیوانسالاری و … فراهم می‌آورد.

- قطعاً همراهی جامعه دانشگاهی با دولت منتخب ملت و اعتماد متقابل رئیس جمهور منتخب به جوانان مؤمن و تحول آفرین نقش عمده‌ای در تحقق امید ملت شریف ایران و سربلندی ایران اسلامی خواهد داشت.

ضمن تبریک حسن انتخاب ملت به حضرت آیت‌الله رئیسی، توفیق رئیس جمهور منتخب و همکاران ایشان را در خدمت به محرومان و مستضعفان و اعتلای نظام اسلامی و تحقق دولت کریمه از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها به مناسبت حماسه ۲۸خرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..