تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش یک استقلالی به خداحافظی راموس از رئال

درباره قطع همکاری و جدایی سرخیو راموس مدافع باسابقه و ملی‌پوش باشگاه رئال مادرید با یکی از مدافعان قدیمی استقلال که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم به مدت ۱۶ سال را در کارنامه دارد حرف زدیم.

پیروز قربانی گفت: فوتبال ما در شرایطی نیست که بتوان آن را با لالیگا و باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید مقایسه کرد. متاسفانه فاصله فوتبال ما این قدر زیاد است که این قبیل مسائل جایگاهی در آن ندارد.

به گزارش روزنو، کاپیتان اسبق استقلال در این باره که چرا در فوتبال ایران از بازیکنان با سابقه باشگاه‌های معروف تجلیل آنچنانی نمی‌شود خاطرنشان کرد: در ایران ۱۲۵ سال دیگر هم خبری از این مسائل نخواهید شنید. اینجا کسی به این مسائل اهمیت نمی‌دهد.

مدیر باشگاه هنوز تفاوت فوتبال با سایر رشته‌ها را به طور دقیق نمی‌دانند، آن وقت چه توقعی دارید که از بازیکن با سابقه تیمش در حین جدایی تجلیل کند؟

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان در این باره که سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفته از نیم فصل لیگ برتر آینده، کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران می‌آید گفت: فوتبال ما در همه مسائل تاخیر دارد.

قرار بود سیستم داور ویدیویی یکی دو سال پیش در ایران استفاده شود، ولی امسال تازه وعده سال بعد را می‌دهند که آن هم هنوز به طور قطع مشخص نیست. در چنین شرایطی ما فقط باید تماشاگر اتفاقات این چنینی برای سرخیو راموس‌‎ها در فوتبال روز دنیا باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش یک استقلالی به خداحافظی راموس از رئال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..