تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصونیت و موفقیت جامعه در گرو حرکت منظومه جامعه بر مدار ولایت است

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز شنبه 29 خردادماه با صدور پیامی، حضور پرشور، حماسی و ولایتمدارانه ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۸ خرداد را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»
«أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ»
(سوره نساء، آیه: 59)

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت مستطاب امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه»
رهبر عظیم الشأن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران
با سلام، عرض ادب و دعای خیر
حضور حماسی و ولایی مردم گرانقدر ایران در انتخابات 28 خرداد ۱۴۰۰ که دارای پیام‌های خاص و متعدد انقلابی بود، به حضرتعالی تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم منشأ نزول خیرات و برکات فراوان الهی به این سرزمین الهی و ولایی و مایه اقتدار همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

بی‌تردید مردم عزیز ایران در تمامی جغرافیای وسیع این کشور از همه اقوام و مذاهب، شهر و روستا، زن و مرد، پیر و جوان و همه اقشار این مرز و بوم با هدایت‌ها و بصیرت آفرینی‌های آن رهبر عظیم الشأن و پیروی از آن در این شرایط ویژه کرونایی با حجم تبلیغات فراوان بیگانگان و بیگانه پرستان برای تحریم انتخابات همانند تحریم اقتصادی و گلایه مندی مردمی از طرز مدیریت اجرایی، حماسه‌ای تاریخی آفریدند و به همگان نشان دادند که پیرو آن رهبر والامقام بوده، دلسوز انقلاب، هوشمند و همواره حاضر در صحنه‌های سرنوشت‌ساز آن می‌باشند.

تاریخ اسلام و ادیان الهی گواه صادقی بر این موضوع است که هرگاه منظومه جامعه بر مدار ولایت به حرکت درآمد، مصونیت و موفقیت حاصل شده و هر گاه چنین نباشد سقوط همه جانبه محتوم است.

بی‌گمان سپاسگزاری به درگاه ذات اقدس احدیت «جلّ و عزّ» و شکر و سپاس از عنایات عرشی حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» و نعمت وجود مبارک و ارزشمند آن رهبر معظم «دام ظله العالی» و مردمی اینچنین ولایی، در صحنه و هوشیار بر خود یک وظیفه می‌دانم.

صمیمانه این مجاهدت حضور سیاسی و پیروزی دشمن شکن را به حضرتعالی و تمام مردم ایران تبریک عرض می‌نمایم.

خداوند ظهور حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» را تعجیل فرماید و به آن رهبر گرانقدر طول عمر با عزت و توفیق عرشی تحقق اهداف منظور عنایت کرده و به همه خدمتگزاران توان جهادی، دانش و اخلاص مرحمت نماید. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌داریم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصونیت و موفقیت جامعه در گرو حرکت منظومه جامعه بر مدار ولایت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..