تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادداشت‌های محمدعلی فروغی، شنبه ۲۹ خرداد ۱۲۹۹؛ حضرات بلشویک‌ها آستارا را هم بمبارده کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس تاریخ «انتخاب»؛ کار عمده این بود که صورت انترویویی ترتیب دادیم که نصرت‌الدوله [وزیر خارجه] به دیلی‌تلگراف بدهد راجع به بیاناتی که لرد گری کرده است در خصوص مجمع ملل و ایران و قرارداد انگلیس و مطالب صحیح گفته و مقصود ما از این انترویو این است که مطالب او را تایید کنیم.

از وثوق‌الدوله [وزیرمختار] خبر می‌رسد که حضرات بلشویک‌ها مشغول کار خود هستند و آستارا را هم بمبارده کردند و تلگرافی باز به چیچرین دستور داده است. حضرات زبانی همان‌طور خصوصیت می‌کنند و عملا کار خود را تعقیب می‌کنند. خدا رحم کند.

برای میرزا محمدخان کاغذ نوشته به امان‌الله میرزا دادم چون فردا با نصرت‌الدوله پاریس می‌رود و ما می‌مانیم؛ چون سفر پاریس نصرت‌الدوله دو سه روزه است.

منبع: یادداشت‌های روزانه محمدعلی فروغی، به کوشش محمدافشین وفایی و پژمان فیروزبخش، تهران: سخن، چاپ هفتم، صص ۴۰۹ و ۴۱۰.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادداشت‌های محمدعلی فروغی، شنبه ۲۹ خرداد ۱۲۹۹؛ حضرات بلشویک‌ها آستارا را هم بمبارده کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..