تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی که برای بیرانوند افتاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صعود تیم ملی به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی باعث شده تا حالا اتفاق تازه ای در زندگی فوتبالی این بازیکن بیفتد. اگر ایران به دور بعد نمی رفت، احتمال داشت این بازیکن در آنتورپ بماند و کارش را در آنجا ادامه دهد ولی با صعود تیم ملی، حالا او تصمیم گرفته از باشگاه آنتورپ جدا شود. بیرانوند بیش از این هم گفته بود در صورتی که تیم ملی صعود کند، دوست دارد در جایی باشد که شانس بازی به او برسد. در آنتورپ اما این شرایط مهیا نیست. بنابراین به احتمال فراوان او از جمع بازیکنان این تیم جدا می شود.

252 252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی که برای بیرانوند افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..