تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dungeon x Pixel Hero 12.1.8 – بازی نقش آفرینی “سیاهچاله و قهرمان پیکسلی” اندروید + مود

Dungeon x Pixel Hero v12.1.8 + Mod – بازی سیاهچاله و قهرمان پیکسلی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (دلار بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Dungeon x Pixel Hero نام یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی PixelStar Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی PixelStar Games پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و خالق ده ها بازی شگفت انگیز مثل Grow Turret – Idle Clicker Defense است. Dungeon x Pixel Hero هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فردی را برای علاقه مندان به ژانر نقش آفرینی به ارمغان بیاورد. اگر خاطرات بازی های دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی برای شما لذت بخش است، Dungeon x Pixel Hero همان چیزی است که شما می خواهید. اکثر گیمر ها با یک لوله کش ایتالیایی که روی لاک پشت ها می پرید و یا یک آمریکایی مو طلایی که در شهر شورش به پا می کرد و دنبال شکست دادن رئیس های خلافکار ها بود و… خاطره های شیرینی دارند. با مدرنیزه شدن صنعت گیمینگ اکثر ژانر ها بسط و توسعه پیدا کردند و در حالی که بعضی از این ژانر ها نفس های آخرشان را در برخی پلتفرم ها می کشند، بازی های ژانر نقش آفرینی با سیستم مبارزاتی نوبتی و گرافیک پیکسلی و رترو و موسیقی متن ۸ بیتی هنوز هم استوار و بلند قامت روی پاهای خودشان ایستاده اند. بازی هایی که در آنها یک قهرمان وارد سیاهچاله ها می شود و کوئست ها و ماجراجویی های خودش را در دالان های تاریک آغاز می کند. با ترکیب کردن سیستم مبارزاتی نوبتی و المان های مدرن روگ لایک و پریمادث، Dungeon x Pixel Hero بیشتر موفقیت خودش را مدیون این خلاقیت و همچنین نوستالژی رضایتبخشی است که به گیمر ها القاء می کند. مانند اکثر بازی های این سبک، داستان خاصی در این بازی وجود ندارد که بخواهیم راجع به آن صحبت کنیم و تمرکز بازی کاملاً روی گیم پلی و سیستم مبارزاتی است.

Dungeon x Pixel Hero

قهرمان شما در بازی Dungeon x Pixel Hero تک و تنها است و از قهرمانان همراه و کلاس های مختلف آنها خبری نیست. اما خوشبختانه در حالی که از سیستم درخت مهارت ها هم خبری نیست، سیستم پیشرفت بازی دارای یک سیستم پاداش و ارتقاء نسبتاً مناسب است که به شما اجازه می دهد بتوانید با استفاده از سکه هایی که از کشتن دشمنان و عبور از مرحله ها به دست می آورید قهرمان تان را ارتقاء‌ دهید و نیرو های ویژه ای خریداری کنید که به صورت مقطعی و با تأثیرات کول داون قابل به کارگیری هستند. بنابراین، نیازی نیست که در مرحله های بازی دنبال آیتم ها بگردید و عملاً‌ هیچ سیستم لوتی هم در این بازی وجود ندارد. در هر مرحله هدف شما این خواهد بود که با تمام دشمنان بجنگید و آنها را شکست دهید و راه خروج تان را به مرحله بعدی پیدا کنید. درجه سختی بازی به صورت تصاعدی است. در حالی که در هیچکدام از مرحله ها حس نمی کنید در حال تنبیه شدن و به بیان خودمان در حال جان کندن هستید، در عین حال هر مرحله از مرحله دیگر دشوارتر خواهد بود و شکست دادن دشمنان آنها هم چالش جدی تری خواهد بود. در هر مرحله بعد از شکست دادن دشمنان با باس ها هم مقابله خواهید کرد که مثل بازی های کلاسیک غول آخر هستند. در کل باید گفت، بازی های سیاهچاله گردی و روگ لایک بالاخره در یک نقطه ای به سقف خودشان می رسند. وجود سیستم مبارزاتی ای که به صورت خودکار است و شما تقریباً هیچ کاری انجام نمی دهید، سیاهچاله های شبیه به هم و دشمنان شبیه به هم، بازگشت به ابتدای مرحله پس از کشته شدن، و غیره سقف های این بازی ها هستند. اما هیچکدام از این موارد حتی یک ثانیه هم از جذابیت و سرگرم کننده بودن و هیجان انگیز بودن این بازی کم نمی کنند و بدون شک کمپین Dungeon x Pixel Hero هم گیمر های کهنه سرباز و هم گیمر های تازه وارد را راضی نگه خواهد داشت. Dungeon x Pixel Hero توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم فارسروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه 12.1.8 رفع مشکلات بازی

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dungeon x Pixel Hero 12.1.8 – بازی نقش آفرینی “سیاهچاله و قهرمان پیکسلی” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..