تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از حضور پرشور مردم در انتخابات

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان طی پیامی از مردم کردستان به واسطه حضور گسترده و مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی طی پیامی از حضور حماسی مردم انقلابی ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد، قدردانی و تاکید کرد که ملت بار دیگر مایه آبرو و افتخار اسلام و ایران شدند.


متن پیام بدین شرح است.


بسم الله الرحمن الرحیم
"حمد و سپاس بیکران به درگاه پروردگار منان که حضور با شکوه و چشمگیر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان کردستان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شهر و روستا، شکوه جاودانه‌ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین الهی، افزود.

ملت ایران بار دیگر همهٔ تلخ کامی‌ها را به حاشیه برد و روز ۲۸ خرداد را به روزی ماندگار و به جشن ملی خود تبدیل کرد. ملت ایران اراده الهی خود در تداوم مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را با عبور از دروغ گویان و فریبکاران مبلغ "نروید؛ نمی‌رویم" حاکم کردند و تحلیل صحیح و شناخت حقیقت را به دشمنان اسلام و ایران و مردم سالاری دینی آموختند.


ملت عزیز ایران، درودتان باد، سرافراز باشید که مایه آبرو و افتخار اسلام و ایران شدید.


اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده مردم با اخلاص، متعهد و انقلابی استان کردستان و نیز از زحمت‌های خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از نیرو‌های اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، همچنین از رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز کردستان به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته در زمینه سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و از درگاه قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیز ایران اسلامی را مسئلت می‌کنم.


سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از حضور پرشور مردم در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..