تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام قدردانی نماینده ولی فقیه از مردم خوزستان

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه از مردم خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در پیامی از حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«مردم سربلند و مقاوم خوزستان! خدای متعال را بی‌نهایت سپاس می‌گویم که آزمونی دیگر پدید آورد و در میانه سختی‌ها و ابتلائات کمرشکن و سرزنش‌های بی‌شمار ملامت کنندگان شما را سربلند و پیروز گردانید.

اینجانب از صمیم قلب حرکت ارزشمند شما را قدر می‌دانم و از تک تک مردم مظلوم و مجاهد خوزستان که در این انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم. این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و به منتخب ملت (رئیس جمهوری)، نیز تبریک عرض کرده و ایشان را به خدمت صادقانه و مجاهدانه به همه مردم عزت‌مند ایران اسلامی به ویژه خوزستان توصیه می‌کنم.

از مجموعه دست اندرکاران انتخابات اعم از اعضای عزیز شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور و همچنین نامزدهای انتخاباتی که حضورشان بر شور و انگیزه و رقابت انتخاباتی افزود کمال تشکر را دارم و امید فراوان دارم که گام‌های اجتماعی و تمدنی ما زمینه ساز ظهور امام عصر ارواحنا له الفدا باشد.»

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام قدردانی نماینده ولی فقیه از مردم خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..