تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام اسرائیلی: واکسن‌های پس فرستاده شده از سوی فلسطین را به زباله می‌اندازیم / این واکسن ها انقضایشان اواخر ژوئن جاری بود؛ این بزرگترین حجمی است که باید دور انداخته شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: یک مقام ارشد وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اشاره کرد، واکسن‌های پس فرستاده شده از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین به زباله انداخته خواهند شد.

یک مقام ارشد وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی به سایت عبری "N۱۲"، برای اولین بار اذعان کرد اسرائیل ناگزیر خواهد شد ده‌ها هزار دوز واکسن کرونا را به سطل زباله بیندازد.

این مسؤول گفت: من نمی‌دانم بعد از این سری ارسال واکسن‌ها به تشکیلات خودگردان فلسطین و بازگرداندن مجدد آنها به اسرائیل این دوزهای واکسن را چطور استفاده خواهیم کرد.

با وجود آن یک مقام سیاسی رژیم صهیونیستی امروز، شنبه تاکید کرد: به رغم لغو دریافت واکسن‌هایی که تاریخ انقضایشان رو به پایان است، تماس‌ها با تشکیلات خودگردان فلسطین برای امضای قرارداد تبادل دوزهای واکسن همچنان ادامه دارد.

این مسؤول ادامه داد، دوزهای واکسنی که به سطل زباله انداخته خواهند شد به ۱۰۰ هزار دوز می‌رسد که به تشکیلات خودگردان فلسطین ارسال شده بود و انقضایشان اواخر ژوئن جاری بود و این بزرگترین حجمی است که باید دور انداخته شوند.

به گفته این منبع، در حال حاضر یک میلیون و ۱۰۰ هزار دوز واکسن که تاریخ انقضایش پایان ژوئیه است در اسرائیل وجود دارد.

ابراهیم ملحم، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفته بود، محمد اشتیه، نخست وزیر وابسته به این تشکیلات می الکیله، وزیر بهداشت فلسطین را مکلف کرده، توافقنامه تبادل واکسن فایزر با رژیم صهیونیستی در ازای دریافت واکسن از این رژیم را لغو و واکسن‌ها را به این رژیم پس بفرستد.

وی در نشست مشترک با وزیر بهداشت گفت، پس از اینکه ۹۰ هزار واکسن فایزری که فلسطین اخیرا از رژیم صهیونیستی دریافت کرده در وزارت بهداشت توسط کادر فنی بررسی و مشخص شد که با استانداردهای ذکر شده در توافقنامه مطابقت ندارد، آشتیه به الکیله دستور داد این توافقنامه را لغو و واکسن‌هایی که از تل‌آویو دریافت شده را پس دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام اسرائیلی: واکسن‌های پس فرستاده شده از سوی فلسطین را به زباله می‌اندازیم / این واکسن ها انقضایشان اواخر ژوئن جاری بود؛ این بزرگترین حجمی است که باید دور انداخته شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..