تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد آرای نامزدهای ریاست جمهوری در قم

۲۰:۳۶ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۹۴۴۱۶

۲۰:۳۶ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۹۴۴۱۶

دانلود PDF

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قم اعلام کرد؛

دانلود PDF

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از استانداری قم ،بیژن سلیمان پور،معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم با اشاره به‌نتایج نهایی انتخابات‌ ریاست جمهوری سیزدهم در  استان قم گفت: ۴۴۴ هزار و ۹۱۸ رای در قم اخذ شد.

او  افزود: سید ابراهیم رئیسی با ۳۴۶ هزار و ۱۰ رای بیشترین رای را در بین نامزدهای حاضر در این انتخابات کسب کرد.

سلیمان پور،محسن رضایی میرقائد را با ۲۲ هزار و ۹۳۱ رای دومین نامزد ذکر کرد و افزود: عبدالناصر همتی ۲۲ هزار و ۳۹۵ و سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نیز ۱۷ هزار و ۶۲۹ رای را بدست آوردند.

رئیس ستاد انتخابات قم همچنین با اشاره به‌نتایج دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه قم بیان کرد: سید محمد سعیدی گلپایگانی ۲۶۹ هزار و پنج رای و مهدی نیکویی نیز ۵۶ هزار و چهار را کسب نموده اند.

۸۴۶ هزار تَن در قم واجد شرایط رای دادن بودند.

انتهای  پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد آرای نامزدهای ریاست جمهوری در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..