تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه حرزی همیشه همراه امام رضا (ع) بود؟ +فیلم

۲۰:۳۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۹۴۲۸۳

۲۰:۳۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۹۴۲۸۳

دانلود PDF

دهه کرامت؛

دانلود PDF

حجت الاسلام و المسلمین مهدی شهرباف بروجردی سخنران و پژوهشگر مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دعا‌های نقل شده از امام رضا (ع) گفت: امام رضا (ع) مانند امام سجاد (ع) و سایر اهل بیت (ع) دارای ادعیه‌ای است که سید ابن طاووس در قسمتی از کتاب مهج الدعوات این دعا‌های گران‌بهای را گردآوری کرده است، یکی از این دعا‌ها که در سختی و دشواری قابل استفاده برای شیعیان و دوستداران ایشان است دعای رقعه الجیب است.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه دعای «رقعة الجیب» امام هشتم (ع) را نقل کرد و افزود: امام رضا (ع) هنگامی که وارد قصر حمید بن قحطبه شد، لباس را از تن بیرون آورد و به حمید داد، حمید آن را براى شستن به کنیز خود داد، اندکى نگذشت‏ که کنیز آمد و رقعه ‏اى به حمید داد و به او گفت، در گریبان لباس ابو الحسن (ع) یافتم، حمید این مطلب را به حضرت گفت و ایشان فرمودند، تعویذى (دعاى پناه‏ جویى) است که آن‏ را از خود دور نمى‏ کنم و باعث می‌شود که بلا از انسان دفع شود و از شر شیطان محفوظ بماند.

در ادامه شما می‌توانید صحبت‌های حجت الاسلام مهدی شهرباف بروجردی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه حرزی همیشه همراه امام رضا (ع) بود؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..