تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولخرجی نخست وزیر عراق برای تیم ملی فوتبال

سایت «البوابه» عراق خبر داد نخست وزیر عراق برای تدارک تیم ملی فوتبال این کشور برای حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ پنج میلیون دلار به فدراسیون داده تا آماده صعود به جام جهانی شوند.

به گزارش روزنو، فدراسیون عراق این روز‌ها درگیر تسویه حساب با کاتانتس سرمربی فعلی اش و آوردن سرمربی جدید برای حضور در این رقابت‌ها است. اسامی مختلفی برای جانشینی کاتانتس در نیمکت تیم ملی عراق مطرح می‌شود.

جدی‌ترین گزینه طبق اعلام رسانه‌های این کشور کارلوس کی‌ روش سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان است. مربی پرتغالی بعد از برکناری از تیم ملی کلمبیا اکنون تیمی ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولخرجی نخست وزیر عراق برای تیم ملی فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..