تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: می میکس 4 شیائومی به دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، می میکس ۴ شیائومی (Xiaomi Mi Mix 4) به‌زودی رونمایی خواهد شد و شایعات مختلفی درباره این گوشی منتشر شده است. در گزارشی جدید از چین، جزئیات کمی از مشخصات صفحه‌نمایش و قیمت گوشی ارائه شده است.

مقاله مرتبط:

به‌نقل از MyDrivers، گوشی جدید گران‌تر از می ۱۱ اولترا خواهد بود و شیائومی برای این کارش دلیل دارد. انتظار می‌رود گوشی جدید این شرکت چینی از دوربینی در زیر صفحه‌نمایش بهره ببرد و نمایشگرش حاشیه‌های جانبی باریکی داشته باشد تا تجربه استفاده از گوشی تمام‌صفحه را دراختیار کاربران قرار دهد. عجیب است چگونه تیم مهندسی توانسته است اندازه قاب پایین را به حداقل ممکن برساند.

بنابر شایعات، احتمالا صفحه‌نمایش گوشی مذکور به‌دلیل دوربین سلفی زیر نمایشگر به وضوح FHD+ محدود خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند و انرژی‌اش را از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات تأمین کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: می میکس 4 شیائومی به دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..