تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: نسل بعدی مک‌بوک پرو و مک مینی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد

شایعات اخیر نشان می‌دهد اپل قصد دارد به‌زودی دو مدل مک‌بوک پرو را در کالبد و با قلب تپنده‌ای جدید معرفی کند. تاکنون، بسیاری از منابع و تحلیلگران اطلاعاتی درباره زمان تقریبی رونمایی نوت‌بوک‌های جدید اپل منتشر کرده‌اند؛ اما متأسفانه اغلب آن‌ها بی‌اساس و ضدونقیض بوده‌اند. برای مثال، چندی پیش شایعات حاکی از آن بود که کوپرتینویی‌ها در کنفرانس WWDC 2021 نوت‌بوک‌های حرفه‌ای‌شان را رونمایی خواهند کرد. بااین‌حال، اپل کنفرانس یادشده را با تمرکز بر توسعه‌دهندگان و مباحث نرم‌افزاری برگزار کرد و محصول سخت‌افزاری معرفی نکرد.

اکنون، 9To5Mac با استناد به توییت یکی از افشاگران گزارشی تدوین کرده است که نشان می‌دهد اپل مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی و مک مینی جدید را در سه‌ماهه پایانی سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد. گفتنی است افشاگر مذکور با نام کاربری Dylandkt در گذشته جزئیات مربوط به برخی از محصولات معرفی‌نشده اپل را به‌درستی پیش‌بینی کرده بود.

مقاله مرتبط:

این افشاگر مدعی است اپل قصد دارد مدل‌های جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو را اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر (بازه مهر تا آبان) رونمایی کند. افزون‌براین، وی می ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) نیز شایعات دیگر مبنی‌ بر این موضوع را تأیید کرده بود که مک‌بوک پرو جدید با ظاهری کاملا جدید، لبه‌های تخت، حاشیه‌های کاهش یافته و درگاه‌های گسترده شامل کارت‌خوان SD و درگاه مگ‌سیف و درگاه HDMI همراه خواهد بود.

به‌طورکلی، مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی نخستین محصولات اپل خواهند بود که به تراشه‌های میان‌نسلی اپل برای کامپیوترهای مک مجهز می‌شوند. افشاگر یادشده معتقد است M1X نسخه بهبودیافته از تراشه M1 خواهد بود که از درگاه‌های USB-C مبتنی‌بر تاندربولت و مانیتورهای خارجی بیشتر پشتیبانی می‌کند و از قرار معلوم، هسته‌های پردازشی و گرافیکی بیشتری در آن جای گرفته است.

توییت افشای مشخصات مک‌بوک پرو ۲۰۲۱

در توییت دیگری، Dylandkt ادعا می‌کند اپل برای رونمایی آی‌مک پرو جدید حداقل در سال جاری برنامه‌ای ندارد؛ اما مک مینی می‌تواند گزینه مناسبی برای به‌روزشدن با طراحی و پردازنده‌ای جدید باشد. انتظار می‌رود هر دو نسخه جدید (مک‌بوک پرو و مک مینی) مجهز به تراشه M1X جایگزین نسخه‌های اینتلی و گران‌قیمت خواهند شد.

در پایان، باید به این نکته اشاره کرد که Dylandkt سابقه ضدونقیضی درباره افشای محصولات اپل دارد. بااین‌حال در گذشته، جزئیات دقیقی از آی‌مک ۲۴ اینچی و آیپد پرو ۲۰۲۱ مجهز به پردازنده M1 به‌اشتراک گذاشته بود. ناگفته نماند مارک گِرمن از بلومبرگ نیز اخیرا گفته است مدل‌های جدید مک‌بوک پرو ممکن است به‌زودی در تابستان امسال به بازار عرضه شود؛ بنابراین، بازه سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ می‌تواند برای رونمایی نوت‌بوک‌های حرفه‌ای اپل کاملا به واقعیت نزدیک باشد.

برای مطالعه تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: نسل بعدی مک‌بوک پرو و مک مینی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..