تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل اولین فروشگاه خود در ایالات متحده را افتتاح کرد

ماه گذشته، گوگل اعلام کرد می‌خواهد اولین فروشگاهش را در شهر نیویورک ایالات متحده تأسیس کند. حال DigitalTrends گزارش می‌دهد این فروشگاه در محله منهتن افتتاح شده و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در فروشگاه گوگل از محصولات جدید این شرکت بازدید کنند. فروشگاه فیزیکی گوگل چهارشنبه هفته گذشته افتتاح شده و طبق تصاویر منتشرشده، طراحی داخلی بسیار شیک و جذابی نیز دارد.

فروشگاه فیزیکی گوگل

گوگل در پست بلاگی درباره فروشگاه فیزیکی‌اش توضیح می‌دهد و می‌گوید تمامی اجزای داخلی فروشگاه با دقت و وسواس خاصی انتخاب شده‌اند تا علاقه‌مندان و مراجعه‌کنندگان به فروشگاه تجربه ایدئالی از بازدید محصولات گوگل به‌دست آورند. هر بخش از فروشگاه گوگل جداگانه و با درنظرگرفتن مخاطبان محصولات گوگل طراحی شده است. برای مثال، درحالی‌که بخش موبایل و گجت‌های قابل‌حمل گوگل از طراحی با متریال‌های چوبی برخوردار است، گوگل برای بخش بازی که سرویس استادیا در مرکز توجهات قرار گرفته، از طراحی مدرن‌تری استفاده کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

در فروشگاه گوگل، تقریبا اکثر محصولات سخت‌افزاری این شرکت دردسترس هستند؛ مانند گوشی‌های سری پیکسل، لپ‌تاپ‌های پیکسل بوک، اینترنت اشیاء (خانه هوشمند) و گجت‌های پوشیدنی فیت‌بیت در حوزه سلامت. البته فروشگاه فقط شامل بخش فروش محصولات گوگل نمی‌شود و قسمتی نیز برای خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات مختلف این شرکت در نظر گرفته شده است.

فروشگاه فیزیکی گوگل

فروشگاه فیزیکی گوگل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل اولین فروشگاه خود در ایالات متحده را افتتاح کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..