تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از حضور گسترده مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اهواز، در پیام حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم سربلند و مقاوم خوزستان
خدای تعالی را بی‌نهایت سپاس می‌گویم که آزمونی دیگر پدید آورد و در میانه سختی‌ها و ابتلائات کمر شکن و سرزنش‌های بی‌شمار ملامت کنندگان شما را سربلند و پیروز گردانید. 
از صمیم قلب حرکت ارزشمند شما را قدر می‌دانم و از تک تک مردم مظلوم و مجاهد خوزستان که در این انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم. 
این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و به منتخب ملت نیز تبریک عرض نموده و ایشان را به خدمت صادقانه و مجاهدانه برای همه مردم عزت‌مند ایران اسلامی خصوصا خوزستان توصیه می‌کنم. 
از مجموعه دست اندرکاران انتخابات اعم از اعضای عزیز شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین نامزدهای محترمی که حضورشان بر شور و انگیزه و رقابت انتخاباتی افزود کمال تشکر را دارم. 
امید فراوان که گام‌های اجتماعی و تمدنی ما زمینه ساز ظهور حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه باشد. 
والسلام علی عباد الله الصالحین
سید محمد نبی موسوی فرد

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از حضور گسترده مردم در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..