تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجت‌الاسلام رئیسی بیش از ۶۴درصد آراء استان قزوین را تشکیل داد

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1400/03/29 شناسه خبر: 1744778

منوچهر حبیبی گفت: بیشترین آراء مربوط به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی است که بیش از ۶۴درصد از آراء استان را به خود اختصاص داده و جمع‌بندی نهایی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد مرکزی انتخابات استان قزوین با اشاره به میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دنیا را متحیر کرد این درحالی بود که به طور میانگین دشمن روزانه دو فراخوان برای دعوت مردم به عدم شرکت در انتخابات صادر می‌کرد و حتی این موضوع در روز انتخابات نیز وجود داشت.


وی افزود: با اخبار نیمه رسمی که از سایر استان‌ها دریافت کردیم، میزان متوسط مشارکت در استان ما از میانگین کشوری بیشتر بوده و بیشترین میزان مشارکت را به ترتیب در آوج با ۷۶ درصد، بویین زهرا ۷۰ درصد، آبیک ۶۱ درصد، تاکستان ۵۷ درصد و شهرستان البرز نیز با ۴۸ درصد داشتیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به امنیت برگزاری انتخابات ابراز کرد: دشمن تلاش و برنامه‌ریزی جدی کرده بود که انتخابات برگزار نشود و لذا به دنبال ایجاد ناامنی به ویژه در استان‌های مرزی بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همراهی مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و حفاظتی توانستیم این انتخابات را در امنیت کامل برگزار کرده و شاهد کمترین میزان تخلفات باشیم.

۷۰ درصد شعب اخذ رای در فضای باز مستقر بود

حبیبی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد شعب اخذ رای استان قزوین در فضای باز مستقر بود، اذعان کرد: خوشبختانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عنوان دومین ویژگی بارز این انتخابات بود که مردم با رعایت این ضوابط در صحنه حاضر شدند و حتی یک مورد هم رای‌گیری بدون ماسک در هیچ شعبه‌ای نداشتیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین عنوان کرد: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی هزار و ۱۸۷ مراقب بهداشتی بر روند برگزاری انتخابات و چیدمان میز و صندلی عوامل اجرایی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مردم در صف‌های انتظار نظارت داشتند.

این مقام مسئول اذعان کرد: تنظیم صورت جلسات و تجمیع آراء ریاست جمهوری در استان قزوین در حال انجام بوده و بیشترین آراء مربوط به سبد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی است که بیش از ۶۴درصد از آراء استان را به خود اختصاص داده و جمع‌بندی نهایی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در بحث شوراهای اسلامی شهر و روستا هم شمارش به اتمام رسیده و در مرحله تنظیم صورت جلسات است که فرمانداران به محض نهایی شدن، آراء را برای عموم اعلام خواهند کرد.

حبیبی بیان کرد: امیدواریم تا پایان بعداظهر امروز جمع‌بندی نهایی انجام شود هر چند که در بیشتر شهرستان‌ها جمع‌آوری و وضعیت آراء داوطلبین مشخص است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه تخلفات قابل ملاحظه‌ای که بتواند روند انتخابات را دچار اختلال و مشکل کند وجود نداشته و تنها چند مورد داشتیم که در خارج از شعبات و حریم‌های اخذ رای بوده و در حال بررسی است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجت‌الاسلام رئیسی بیش از ۶۴درصد آراء استان قزوین را تشکیل داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..