تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکوچیچ در آستانه جدایی از تیم ملی فوتبال ایران/ صدای پای کی روش می‌آید

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شد از دور نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی به دور نهایی این مسابقات صعود کند و حدود سه ماه دیگر باید بازی‌های سرنوشت سازی را در این مرحله برگزار کند، اما دوباره در گرداب بلاتکلیفی افتاده است.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال قصد ندارد قرارداد دراگان اسکوچیچ را تمدید کند و به دنبال سرمربی جدید و بزرگتری برای بازی‌های دشوار مرحله بعدی است. قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی به صورت مرحله به مرحله بسته شده است و مرحله نخست آن پس از پایان مرحله ابتدایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بود که اسکوچیچ موفق شد به سلامت تیم ملی را از این مرحله عبور دهد و در حالی که به نظر می‌رسید، مسئولان فدراسیون قرارداد او را حداقل تا پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی تمدید کند، حداقل تاکنون قرار نیست این اتفاق رخ دهد.

در حالی که اسکوچیچ پس از پایان مسابقات تیم ملی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد هنوز با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد، اما عزیزی خادم در چندین مصاحبه اعلام کرد که قرارداد سرمربی کروات تیم ملی به پایان رسیده و مشخص نیست که قرارداد او تمدید می‌شود یا خیر. رئیس فدراسیون تصمیم درباره تمدید یا عدم تمدید را منوط به نظر اعضای هیئت رئیسه کرده است. این اظهار نظر عزیزی خادم آن هم پس از موفقیت تیم ملی که همه انتظار داشتند او تمدید قرارداد اسکوچیچ را تایید کند، باعث شد همه جدایی او را قطعی بدانند.

گفته می‌شود جدی ترین گزینه فدراسیون برای جانشینی اسکوچیچ، کارلوس کی روش سرمربی پیشین و موفق تیم ملی فوتبال کشورمان است. احتمالا عزیزی خادم می‌خواهد با استفاده از محبوبیت و تجربه کی روش در کشورمان، هم شانس صعود ایران به جام جهانی را بالاتر ببرد و هم وجهه خودش را در بین مردم جامعه بهتر کند.

اسکوچیچ انتخاب دوران ریاست بهاروند بوده و به نظر می‌رسد عزیزی خادم به این سرمربی حتی با وجود نتایج خوبش اعتقادی ندارد و در پی سرمربی بزرگتری برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

برنامه دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکوچیچ در آستانه جدایی از تیم ملی فوتبال ایران/ صدای پای کی روش می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..