تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرمای هوای تهران تا پایان هفته ماندگار است

به گزارش بولتن نیوز، طی پنج روز آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری در بعضی از نقاط همراه با وزش باد شدید و در نواحی غربی و جنوبی همراه با خیزش موقت گرد و خاک انتظار می رود.

همچنینن در ارتفاعات شرقی با افزایش ابر، رخداد رگبار باران احتمال می رود.

روزهای دوشنبه تا چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی در بعضی ساعات بخصوص در شب هنگام، افزایش نسبی بعضی از آلاینده ها جوی از جمله ازن و ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و در ابتدای روز غبار صبحگاهی در نواحی پرتردد شهری خواهیم داشت.

بیشینه و کمینه دمای هوا برای روز های شنبه ۳۷ و ۲۶، یکشنبه۳۶ و ۲۵، دوشنبه ۳۷ و ۲۵، سه شنبه ۳۶ و ۲۵ و چهارشنبه ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ورامین با ۴۱ درجه و فیروزکوه با ۱۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرمای هوای تهران تا پایان هفته ماندگار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..