تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ احتمالا رویداد‌های بعدی خود را حضوری برگزار خواهد کرد

مدتی است سامسونگ به دلیل همه‌گیری کرونا، رویداد‌های خود را به‌صورت آنلاین برگزار می‌کند. به نقل از Sammobile، معرفی گلکسی اس ۲۰ و گلکسی زد فلیپ در فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۱۳۹۸) آخرین مراسم حضوری این شرکت بود. از آن زمان سامسونگ تمامی رویداد‌هایش را برای معرفی محصولات به‌صورت مجازی انجام داده است.

با افزایش واکسیناسیون در سراسر جهان و کاهش محدودیت‌ها، به نظر می‌رسد سامسونگ در نهایت قصد دارد رویداد‌هایش را به‌صورت حضوری برگزار کند. طبق گزارش‌ منتشرشده، امکان برگزاری حضوری کنفرانس توسعه‌دهندگان سال جاری میلادی وجود خواهد داشت.

کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ که با نام SDC 2021 شناخته می‌شود، سال گذشته به دلیل همه‌گیری لغو شد. تمام گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده بعد از بهمن ۱۳۹۸ به‌صورت مجازی معرفی شدند و قرار است گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در مراسمی به‌صورت مجازی رونمایی شوند؛ اما با توجه به گفته‌های مذکور احتمال دارد رونمایی محصولات جدید سامسونگ را به‌صورت حضوری شاهد باشیم.

مقاله‌های مرتبط:

سامسونگ چندی پیش اعلام کرده بود که در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا حضور نخواهد داشت؛ اما با توجه به شرایط کنونی احتمال حضورش تقویت شده است. گفته می‌شود زمان برگزاری MWC 2021 به هفته‌ی آخر ماه ژوئن (اویل تیرماه) موکول شده است تا روند بیماری کرونا (COVID-19) کمی مهار شود.

SDC معمولا در اواخر سال میلادی برگزار می‌شود و حالا گزارشی از کره جنوبی نشان می‌دهد که سامسونگ در حال بررسی برنامه‌های خود برای برگزاری کنفرانس حضوری توسعه‌دهندگان در اکتبر یا نوامبر سال جاری (مهر تا آذر ۱۴۰۰) است.

SDC رویداد کوچکی نیست؛ زیرا هزاران نفر از توسعه‌دهندگان و شرکای تجاری سامسونگ از سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند. در سال ۲۰۱۹ حدود ۵ هزار نفر در این رویداد حضور داشتند و برگزاری رویدادی در این اندازه، قطعا چالش‌برانگیز خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ احتمالا رویداد‌های بعدی خود را حضوری برگزار خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..