تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Simplicon Icon Pack 4.4 – آیکون پک سیمپلیکان مخصوص اندروید

Simplicon Icon Pack v4.4 – آیکون پک دایره ای شکل با طراحی مینیمال
نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 0.99 دلار

در سال‌های اخیر شکلی از طراحی بسیار رایج شده و به سبک غالب طراحی در اغلب موارد تبدیل شده است. این سبک از طراحی، طراحی مینیمال نام دارد که در آن سعی می شود تا حد ممکن اجزای طراحی کم باشند و طراحی به صورت ساده انجام شود. برای مثال در این سبک برای طراحی جلد کتاب، تنها از یک یا دو رنگ به همراه یک طرح ساده استفاده میشود. طراحی مینیمال به دلیل سادگی بسیار مورد استقبال مردم در سراسر جهان قرار گرفته و همین باعث شده تا طراحی خودرو، لوازم خانگی، گوشی هوشمند، نرم افزار، لباس و بسیاری از موارد دیگر به صورت مینیمال انجام شود. اگر شما هم یکی از طرفداران طراحی مینیمال هستید و می‌خواهید این نوع از طراحی را به روی گوشی خود بیاورید، توصیه می‌کنیم برنامه‌ ای که در ادامه مطلب معرفی می‌شود را از دست ندهید. این برنامه به شما کمک می کند که آیکون های برنامه ها و بازی های موجود روی گوشی خود را به شکل مینیمال درآورید و هر بار که قفل گوشی را باز می کنید، از طراحی مینیمال موجود در رابط کاربری آن لذت ببرید. Simplicon Icon Pack عنوان یک آیکون پک مینیمال بسیار زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط JustNewDesigns توسعه و با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. بیش از ۵ هزار و ۸۵۰  آیکون در این مجموعه وجود دارد که آن را به یکی از بزرگترین ها در نوع خود تبدیل می کند. البته این برنامه در نسخه های اولیه خود است و با ارائه به روز رسانی ها در بازه های زمانی کوتاه، تعداد آنها افزایش یافته و برنامه های بیشتری تحت پوشش قرار می گیرند. این آیکون پک از اغلب لانچر های اندروید پشتیبانی می کند. برای زیباتر شدن رابط کاربری گوشی خود، می توانید از مجموعه ای از تصاویر زمینه که همراه برنامه ارائه می شود در کنار آیکون پک استفاده کنید و رابط کاربری هماهنگ‌تر، زیباتر و جذاب تری داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Simplicon Icon Pack اندروید:

دارای بیش از ۵ هزار و ۸۵۰ آیکون با طراحی مینیمال و استفاده از رنگ های بسیار زیبا در طراحی طراحی دایره ای آیکون ها الهام گرفته شده از آیکون های پیکسل ارائه آپدیت در بازه های زمانی کوتاه و اضافه شدن آیکون های بیشتر به برنامه ماسک گذاری روی آیکون برنامه های پشتیبانی نشده برای هماهنگ کردن آنها با آیکون های دیگر دارای بیش از ۱۰۰ تصویر زمینه منحصر به فرد و با کیفیت قابلیت جستجو در بین آیکون ها و پیش نمایش آنها امکان درخواست آیکون از سازندگان برنامه پشتیبانی از تصویر زمینه زنده Muzei پشتیبانی از اغلب لانچر های محبوب اندرویدی دارای داشبورد زیبا با طراحی متریال

اپلیکیشن Simplicon Icon Pack مجموعه ای بزرگ از آیکون های دایره ای شکل زیباست که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 3.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Simplicon Icon Pack

تغییرات نسخه 4.4 • 19 Most Requested Icons (Total 6300+ icons) • Added New & Missing Activities • Fixed Bug

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Simplicon Icon Pack 4.4 – آیکون پک سیمپلیکان مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..