تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضرت معصومه(س) الگویی کامل برای زندگی در همه عرصه‌ها

فعال فرهنگی حوزه حضرت مریم (س) کبودراهنگ عنوان کرد

کبودراهنگ-فعال فرهنگی حوزه حضرت مریم (س) کبودراهنگ گفت: حضرت معصومه(س) به عنوان یک الگوی کامل برای زندگی در همه عرصه‌ها است.

حضرت معصومه(س) الگو کامل برای زندگی در همه عرصه‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج، ملکی در مراسم جشن دهه کرامت در پایگاه بسیج خواهران روستای رامیشان شهرستان کبودراهنگ با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه بهترین فرزندان شما دختران هستند، به تبیین جایگاه والای دختران در دین مبین اسلام پرداخت و با معرفی ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) اظهار داشت: ایشان به عنوان یک الگوی کامل برای زندگی در همه عرصه‌ها است.

وی هدف از برگزاری این جشن را، گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و ترویج سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه(س ) در بین بانوان جامعه عنوان کرد.

 فعال فرهنگی حوزه حضرت مریم (س) کبودراهنگ افزود: دختران از این حیث که مادران فردا و تربیت کننده نسل فردا هستند از اهمیت بالایی در جامعه اسلامی و ایرانی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت معصومه(س) در اخلاص، پاكدامني، ايثار و فداكاري و ولایتمداری بهترین الگوی برای دختران و زنان ما در همه زمان‌ها بوده و است و باید در همه عرصه‌های زندگی ایشان را سرمشق زندگی قرار دهیم.

در پایان برنامه نیز هدایایی به رسم یادبود به دخترخانم‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضرت معصومه(س) الگویی کامل برای زندگی در همه عرصه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..