تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی موبایل پیش از تعطیلی، در حال ساخت چند گوشی میان‌رده بوده است

اگر طی ماه‌های اخیر اخبار حوزه‌ی فناوری را دنبال کرده باشید حتما مطلع هستید که ال‌جی بخش موبایل خود را تعطیل کرد و رسما از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شد؛ اما بر اساس گزارش‌ها، شرکت کره‌ای تا پیش از تصمیم به خروج از بازار تلفن هوشمند، روی چند مدل از محصولات خود کار می‌کرد که یکی از آن‌ها ال‌جی ولوت ۲ پرو نام داشت.

ولوت ۲ پرو حتی مراحل طراحی را پشت سر گذاشت و ال‌جی چند هزار عدد از آن را تولید کرد که در نهایت به کارمندان شرکت کره‌ای فروخته شد. چندی پیش خبری منتشر شد که ال‌جی محصولی پرچم‌دار با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ در دست تولید داشته که مهم‌ترین ویژگی آن، طراحی بدون نیاز به دکمه روی بدنه بوده است. 

طبق گزارش GSMArena، محصول ذکرشده تنها تلفن هوشمندی نبود که ال‌جی در صدد عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۱ بود. درواقع شرکت کره‌ای می‌خواست در رده‌های مختلف پایین‌رده، میان‌رده و بالارده گوشی‌های هوشمندی روانه‌ی بازار کند. در گزارش ذکر شده  است که علاوه بر ولوت ۲ پرو و پرچم‌داری که نام آن هنوز مشخص نیست، ال‌جی می‌خواست سه گوشی هوشمند دیگر به نام‌های استایلو ۷، کی ۳۳ و کی ۳۵ را به علاقه‌مندان معرفی کند.

ال‌جی استایلو ۷ محصول اقتصادی شرکت کره‌ای برای سال ۲۰۲۱ بود که مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده‌ای به همراه داشت. ازجمله ویژگی‌های سخت‌افزاری استایلو ۷ می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد که ارتقای قابل توجهی نسبت به تراشه‌ی هلیو پی ۳۵ مدیاتک و ۳ گیگابایت رم استایلو ۶ ال‌جی محسوب می‌شود.

اگر استایلو ۷ راهی بازار می‌شود، کاربران از صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی برخوردار می‌شدند که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل با نسبت ابعاد ۲۰٫۵:۹ داشت. در برخی تصاویر منتشرشده از استایلو ۷ مشخص شده است که دوربین سلفی آن به جای بریدگی، در جایگاهی شبیه به حفره قرار می‌گرفت. محصول لغوشده‌ی ال‌جی می‌توانست به درگاه‌ USB-C و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری مجهز و از حسگر اثر انگشت در لبه‌ برخوردار شود.

مقاله‌های مرتبط:

گفته می‌شود ال‌جی مدلی با مودم 5G نیز در نظر داشت که البته از تراشه‌ی متفاوتی استفاده می‌کرد؛ اما با تعطیلی بخش موبایل این شرکت، تمامی پروژه‌های مرتبط با تولید گوشی‌های هوشمند شرکت کره‌ای لغو شده‌اند.

در جایگاه بعدی دو گوشی هوشمند ال‌جی کی ۳۳ و کی ۳۵ قرار دارند که می‌توانستند محصولات مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی شرکت کره‌ای برای بازارهای مختلف باشند. گویا هر دو مدل دارای تراشه‌ی هلیو پی ۳۵ و ۳ گیگابایت رم بوده‌اند و از صفحه‌نمایش با رزولوشن +HD و نسبت ابعاد ۲۰:۹ استفاده می‌کردند و تفاوت اصلی دو تلفن هوشمند ال‌جی طراحی ظاهری شیک‌تر کی ۳۵ بود.

آنچه می‌توان از شایعات و گزارش‌ها حدس زد، ال‌جی استایلو ۷ یا دو مدل جدید سری ال‌جی کی به مرحله‌‌ی تولید نرسیدند و زمانی که سران ال‌جی تصمیم به تعطیلی بخش موبایل گرفتند، سه گوشی هوشمند ذکرشده در مراحل طراحی یا گذراندن مراحل آزمایشی بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی موبایل پیش از تعطیلی، در حال ساخت چند گوشی میان‌رده بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..