تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش فرماندهان پیشکسوت بسیج در پایگاه ثامن الحجج (ع) قم

همایش فرماندهان پیشکسوت بسیج به میزبانی پایگاه مقاومت ثامن الحجج(ع) در مسجد آل یاسین بلوار شهید کلهری قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس و فرماندهان پیشکسوت بسیج به میزبانی پایگاه مقاومت ثامن الحجج (ع) حوزه ۶ شهید باهنر در مسجد آل یاسین برگزار شد.
در ابتدای این همایش، علی واحدی فرمانده پایگاه ثامن الائمه (س) در سخنانی، برگزاری نشست‌های دوره‌ای پیشکسوتان را در ایجاد همدلی و ارتباط بیشتر نیرو‌ها و تقویت ارتباط بین نسلی موثر خواند.
سپس حجت الاسلام «رمضانعلی طالب» از کارشناسان حوزوی و از فعالان بسیج، با تاکید بر حفظ روحیه بسیجی عنوان کرد: باید ارتباط با خود، خدا و مردم و منش و روحیه بسیجی را روزبروز در خود تکرار و تقویت نماییم.
وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، تاکید کرد: اصل حضور در انتخابات بسیار مهم است و ما باید تا آنجا که می‌توانیم همه را به حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح دعوت نماییم.
در این همایش همچنین میثاق نامه‌ای با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر حضور در انتخابات و انتخاب اصلح قرائت شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش فرماندهان پیشکسوت بسیج در پایگاه ثامن الحجج (ع) قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..