تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید و فروش رای در انتخابات شوراها / رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران خبر داد

رکنا: احمد نادری، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای تهران از وصول گزارش‌هایی از خرید و فروش رای در انتخابات شوراهای شهر تهران خبر داد و تاکید کرد در صورت اثبات تخلف، آرای مربوطه باطل می شود.

انتخابات 1400 / احمد نادری ، رئیس هیأت نظارت بر شوراهای شهر و روستای تهران اظهار داشت: گزارش‌هایی به ما رسیده است که در برخی شهرستان‌های استان تهران خرید و فروش رأی در انتخابات شوراها صورت می‌گیرد و اگر این مسئله ثابت شود، آرای کاندیداها در همان شوراها و همان صندوق‌ها که خرید و فروش رأی صورت می‌گیرد توسط هیئت نظارت باطل خواهد شد.

به گزارش رکنا، احمد نادری، رئیس هیأت نظارت بر شوراهای شهر و روستای تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گزارش‌هایی به ما رسیده است که در برخی شهرستان‌های استان تهران خرید و فروش رأی صورت می‌گیرد.

وی افزود: کسانی که خرید و فروش رأی می‌کنند مستحضر باشند که اگر ثابت شود و شواهد و قرائن برای هیأت نظارت بر انتخابات شوراها روشن و ثابت شود باشد که این قصه صورت گرفته است آرای کاندیداها در همان شوراها و همان صندوق‌ها که خرید و فروش رأی صورت می‌گیرد توسط هیئت نظارت باطل خواهد شد.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید و فروش رای در انتخابات شوراها / رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..