تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات دیرهنگام وزیر اطلاعات دولت دهم تامل برانگیز است/ با اندیشه انقلاب، منطق جمهوریت و قانون اساسی، میزان رای مردم و انتخاب مدیران توانمند حق آنان است/ نادیده گرفتن قانون و حقوق اساسی ملت تهدیدی برای جمهوریت، مردم سالاری، عدالت، آزادی و امنیت ملی است/

معاون اول رییس جمهور در پیامی توئیتری با اشاره به اظهارات اخیر حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم درباره نحوه رد صلاحیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲، از شورای نگهبان خواست برای جبران حقوق پایمال شده و احترام به افکار عمومی به جای هرگونه پاسخگویی غیر موثر، اقدام به انتشار فیلم و صوت کامل آن جلسه مهم نماید.

متن پیام دکتر اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

اظهارات دیرهنگام وزیر اطلاعات دولت دهم تامل برانگیز است، چه جریانی با چه رویکردی مصلحت نظام را در رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی که به شهادت تاریخ از استوانه‌های انقلاب و نظام بود، می‌داند؟ بر اساس چه گزارش ها و مستنداتي درباره مهم ترين مسائل كشور حتي در شورای نگهبان تصمیم سازی و تصيم گيري می شود؟
با انديشه انقلاب، منطق جمهوریت و قانون اساسی، میزان رای مردم و انتخاب مدیران توانمند حق آنان است، چه مصلحتی بالاتر از این برای ایران؟ حتی امنیت و اقتدار کشور هم با انتخابات حداکثری تامین می شود و هر تقصير و قصوري در اين مهم لطمه به كيان جمهوري اسلامي ايران است.
از تاریخ پند بگیریم و ناديده گرفتن قانون و حقوق اساسی ملت را در قبال مصلحت سنجی های امنیتی و سليقه هاي سياسي تهديدي براي جمهوریت، مردم سالاری، عدالت، آزادی و امنیت ملي بدانيم.
به عنوان رئيس ستاد مرحوم آيت الله هاشمي رفسنجاني در انتخابات رياست جمهوري ٩٢ از شوراي محترم نگهبان ميخواهم كه براي جبران حقوق پايمال شده و احترام به افكار عمومي به جاي هرگونه پاسخگويي غير موثر ، اقدام به انتشار فيلم و صوت كامل آن جلسه مهم نمايد.

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات دیرهنگام وزیر اطلاعات دولت دهم تامل برانگیز است/ با اندیشه انقلاب، منطق جمهوریت و قانون اساسی، میزان رای مردم و انتخاب مدیران توانمند حق آنان است/ نادیده گرفتن قانون و حقوق اساسی ملت تهدیدی برای جمهوریت، مردم سالاری، عدالت، آزادی و امنیت ملی است/ »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..