تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروتکل‌های بهداشتی

سلامت نیوز: سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا در توصیه‌ای از معاونان بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواست بر پروتکل‌های بهداشتی برای حضور مردم پای صندوق‌های رای به صورت ویژه نظارت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، علیرضا رئیسی گفت: جمعه ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیش است و بر حسب وظیفه ذاتی که داریم حتما نیاز است که سلامتی حضور مردم را پای صندوق های رای تضمین کنیم.

وی ادامه داد: این اطمینان را می دهیم که طوری پروتکل های بهداشتی را تدارک دیده ایم که برای حضور مردم پای صندوق های رای هیچ مشکلی پیش نمی آید.

معاون بهداشت وزیر بهداشت بیان کرد: در مرحله نخست ۱۰ هزار صندوق نسبت به دوره قبل بیشتر شده و دوم اینکه مدت زمان رای گیری از هفت صبح شروع خواهد شد و قابل تمدید تا ۲ بامداد شنبه خواهد بود.

رئیسی گفت: این افزایش صندوق و زمان برای کاهش تجمعات پیش بینی شده تا مردم بتوانند برای رای دادن زمان و شعبه خلوت تر را انتخاب کنند.

معاون بهداشت افزود: وزارت کشور هم تمهیدی اندیشیده که می تواند شعبات خلوت تر را به مردم برای حضور پای صندوق های رای معرفی کند.

وی ادامه داد: تجمعی پای صندوق ها نخواهیم داشت چون پروتکل ها طوری طراحی شده که اگر هم صفی تشکیل شد خارج از فضای بسته با فاصله گذاری اجتماعی باشد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید داشت: افرادی هم که در فضای بسته رای می دهند تجمعی پای صندوق ها نخواهند داشت تا نگران انتقال بیماری باشیم.

رییسی تصریح کرد: اثر انگشت هم برای پیشگیری از انتقال بیماری حذف شده و توصیه کردیم که افراد خودکار شخصی همراه داشته باشند. بنابراین توصیه می کنیم همه در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: حضور پرشور و قوی مردم در انتخابات می تواند یک پشتوانه قوی برای کشور باشد.

وی گفت: توصیه های لازم به دوستان حاضر بر سر صندوق ها مبنی بر استفاده از ماسک، دستکش، تهویه فضا شده است و همکاران بهداشتی برای نظارت بر رعایت پروتکل ها در شعب حضور خواهند داشت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان داشت: به همه همکاران علاوه بر نظارت و ارائه مشورت، توصیه کرده ایم اخلاق و منش خود را به خوبی نمایش دهند تا محیط خوبی برای برگزار کنندگان انتخابات و رای دهندگان فراهم آورند تا هیچ مشکلی به وجود نیاید.

وی افزود: به حوزه های رای گیری توصیه می کنیم که برای مردمی که در فضای باز برای رای دادن قرار می گیرند شرایطی فراهم شود که در آفتاب نباشند و سایه بان های مناسب در مکان وجود داشته باشد.

رییسی تصریح کرد: به عنوان معاون بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید می کنم که دست به دست هم دهیم تا شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رای باشیم و به صورت قوی این انتخابات برگزار شود زیرا حضور بیشتر مردم یعنی پشتوانه قوی برای کشور و نظام. از همگان به ویژه وزارت کشور و همکاران خود برای زحماتشان در این انتخابات قدردانی می کنم.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، نخستین میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

هفته گذشته چکیده پروتکل‌های بهداشتی برگزاری انتخابات منتشر شد.

این پروتکل ها از سوی ستاد انتخابات کشور و با همکاری وزارت بهداشت، برای برگزاری انتخابات در شرایط وجود بیماری کرونا تهیه شده تا سلامت رای دهندگان و مجریان انتخابات حفظ شود.

چکیده این پروتکل در دو جدول ذیل قابل مشاهده است:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروتکل‌های بهداشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..