تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Messages 8.2.043 – برنامه پیام رسان گوگل مخصوص اندروید!

 Messages v8.2.043 – اپلیکیشن پیام رسان محبوب و جالب گوگل اندروید
نسخه اصلی برنامه برای تمامی پردازنده ها

شرکت گوگل بی شک یکی از غول های بزرگ در زمینه دستگاه های هوشمند و اپلیکیشن های کاربردی است و می توان گفت تمام جهان با نام آن آشنا هستند. این شرکت بزرگ جدای از فعالیت های خود در زمینه موتور جست و جو، کسب و کار های نوین و دستگاه های هوشمند با چندین مورد از برنامه های منتشر شده کنترل تمامی دیوایس های اندرویدی را در دست دارد به گونه ای که می توان گفت در صورت از بین رفتن این شرکت بسیاری از کارایی های گوشی های اندرویدی از بین خواهد رفت. یکی از برترین اپلیکیشن های شرکت معتبر گوگل پیام رسان Messages نام دارد. به کمک نرم افزار حرفه ای Messages می توانید به آسانی هر چه تمام تر همراه با مجموعه ای از امکانات منحصر به فرد برای دوستان و آشنایان خود sms و mms ارسال کرده و پیام های کوتاه موجود در دستگاه اندرویدیتان را به آسانی مدیریت نمایید. به راحتی متن ها خود را برای دوستانتان ارسال کنید و یا اینکه با سرعتی بسیار بالا تصاویر و فایل های ویدئویی را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. طراحی هدفمند این پیام رسان حس مدیریتی کامل را به کاربران القاء کرده و به وسیله ی استیکر ها و ایموجی های موجود آن ها را قادر می سازد تا احساسات خود را به مخاطبشان به آسانی بیان کنند. در پایان لازم به ذکر است در صورت دلخواه می توانید در برنامه ثبت نام کرده و با فعال سازی وای فای و یا داده های همراه به صورت یک مسنجر حرفه یا با دوستان خود در ارتباط باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه  Messages اندروید :

به اشتراک گذاری سریع تصاویر و فایل های ویدئویی با دوستان خود توانایی ارسال پیام های صوتی برای مخاطبین مدیریت هوشمند و کامل پیام های کوتاه و پیام های چند رسانه ای جست و جوی آسان در میان مخاطبین و پیام های کوتاه طراحی هدفنمند برای لذت بردن از محیط اپلیکیشن دسترسی به مجموعه ای از ایموجی ها و استیکر های بامزه سیستم بی نظیر ارسال پیام ها در بستر اینترنت و از طریق وای فای و داده های همراه سیستم هوشمند مسدود سازی و بلاک نمودن مخاطبین دلخواه خود پشتیبانی از ساعت های هوشمند اندروید

پیام رسان Messages به عنوان یکی از جذاب ترین و پر کاربر ترین برنامه های مدیریت پیام کوتاه تا کنون بیش از صد میلیون دانلود فعال را به خود اختصاص و امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران به دست آورده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه منتشر شده از این برنامه را برای انواع پردازنده ها از سایت پیشتاز و پر بازدید فارسروید دریافت نمایید.

Android Messages

تغییرات نسخه 8.2.043 • Bug fixes and stability improvements.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Messages 8.2.043 – برنامه پیام رسان گوگل مخصوص اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..