تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Headspace 4.51.0 – برنامه مدیتیشن و آرامش ذهن واقعی اندروید!

Headspace: Meditation & Mindfulness v4.51.0 – اپلیکیشن مدیتیشن و آرامش ذهن اندروید
نسخه اشتراکی برنامه با بیش از 10/000/000 دانلود از گوگل پلی

افراد مختلف برای رسیدن به آرامش ذهن راه های مختلف را در طول روز امتحان می کنند که این روش ها مختص به هر فردی می باشد. اما برخی از افراد وقتی برای رفتن به باشگاه های ورزشی و یا رفتن به مکان های تفریحی ندارند و نمی دانند که چگونه ذهن خود را آرام کرده و بروی فعالیت هایشان تمرکز کنند. یکی از بهترین راه های موجود در این زمینه استفاده از اپ های مدیتیشن و مراقبه ذهنی می باشد که باعث می شود کاربران در مدتی کوتاه به آرامشی نسبی برسند و تجربه ای نو را در دنیایی پر هرج و مرج به دست آورند. Headspace: Meditation & Mindfulness FULL عنوان نرم افزاری خاص و در عین حال پرمخاطب در زمینه ی مدیتیشن و آرامش ذهن مخصوص دستگاه های اندروید می باشد که توسط شرکت Headspace, Inc توسعه و منتشر شده است. این برنامه ی پرکاربرد با پشتیبانی از چندین مرحله این امکان را فراهم می کند تا کاربران در طی چندین روز آرامش های ذهنی خود را بازیابی کرده و آن را به میزان قابل توجهی قدرتمند سازند. سیستم آموزشی ابتدایی به کار رفته در هداسپیس از 10 مرحله ی مختلف در زمان های پخش گوناگون تنظیم شده است که باید به دقت به آن ها گوش کرده و ذهن خود را از هر گونه اتفاقی خالی نمود. تمامی فعالیت های کاربران در محیط برنامه ذخیره شده و آماری دقیق از میزان مراقبه های ذهنی در اختیار شما قرار داده می شود. پس از گذراندن ده مرحله ی ابتدایی تمامی آموزش های موجود هدفمند شده و بنابر نیاز های خود می توانید از هرکدامشان نهایت استفاده را ببرید. این اپلیکیشن خارق العاده را از دست نداده و برای رسیدن به آرامش های ذهنی با فارسروید همراه باشید.

Headspace Subscribed Android

اپلیکیشن Headspace: Meditation & Mindfulness با بیش از 10 میلیون دانلود فعال و افزایش روز افزون کاربران خود به عنوان یکی از پر مخاطب ترین برنامه های مدیتیشن توانسته است امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران مارکت اندرویدی گوگل پلی به دست اورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی اصلی آن را به صورت کاملا رایگان از فارسروید دریافت نمایید.

توجه: در نسخه اشتراکی اکثر صداها تحت سرور هستند و کار نمی کنند ولی همه فیلم ها غیر سرور هستند و بدون مشکل کار می کنند.

تغییرات نسخه 4.51.0 A steady meditation practice can calm the mind. But sometimes a bug appears in the app and it distracts us. We removed that bug from this latest version, and we already feel more at ease.

نقد و بررسی ها 1

5

5 4 3 2 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Headspace 4.51.0 – برنامه مدیتیشن و آرامش ذهن واقعی اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..