تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Lime – Your Ride Anytime 3.11.0 – اپلیکیشن لایم برای اجاره دوچرخه و اسکوتر مخصوص اندروید   

Lime – Your Ride Anytime v3.11.0 لایم – دوچرخه و اسکوتر اجاره ای   
نسخه اصلی و کامل برنامه  

زندگی در شهر های بزرگ و پیشرفته مزایای فراوانی دارد. از جمله این مزایا می توان به دسترسی سریع به امکانات فراوان، درآمد بیشتر، امنیت بیشتر و … اشاره کرد. اما زندگی در این گونه شهر ها مشکلاتی هم دارد. مشکلاتی مثل ترافیک سنگین و آلودگی هوا، که زندگی را برای شهروندان بسیار دشوار می کنند. دولت های مختلف راه های گوناگونی برای حل این مشکلات ارائه داده اند. برای مثال استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یکی از کارآمد ترین راه ها برای حل مشکل ترافیک و آلودگی هواست. راه دیگر استفاده از وسایل نقلیه سالم مثل خودرو های برقی، اسکوتر و دوچرخه است. شاید امکانات استفاده از خودرو های برقی در تمامی شهر ها وجود نداشته باشد اما در اغلب آن ها می توان به راحتی از اسکتور یا دوچرخه استفاده کرد. مشکل استفاده از چنین وسایلی، نگهداری از آن هاست. در اغلب پارکینگ ها جایی برای پارک کردن دوچرخه و وسایل مشابه وجود ندارد و همین استفاده از چنین وسایلی را برای خیلی ها ناممکن میکند. اما اگر این وسایل نقلیه، تنها برای یک مسیر استفاده شوند، مشکل حل می شود. لایم استارت آپی است که هدفش محقق ساختن چنین ایده ای است. Lime – Your Ride Anytime عنوان اپلیکیشن لایم برای استفاده از دوچرخه های اجاره ای، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Neutron Holdings, Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. لایم دوچرخه ها، اسکوتر ها و وسایل مشابه را در سطح شهر و در ایستگاه های مختلف قرار می دهد. هنگامی که شخص به دوچرخه یا اسکوتر نیاز دارد، با گوشی خود نزدیک ترین دوچرخه را پیدا کرده و با استفاده از اپلیکیشن آن را باز کرده و استفاده می کند. برای هر مسیر هزینه بسیار کمی از کاربر دریافت می شود که آن را بسیار مقرون به صرفه کرده است. نیازی نیست تا حتما دوچرخه را به ایستگاه مخصوص تحویل دهید. در هنگام تمام شدن مسیر می توانید هر جایی دوچرخه را قفل کنید تا بقیه آن را پیدا کرده و استفاده نمایند. لایم انواع دوچرخه ها، اسکوتر ها و دوچرخه های برقی را ارائه می دهد و برای استفاده در حمل و نقل درون شهری عالی است. لایم هم اکنون در بیش از 50 شهر آمریکا فعال بوده و دامنه فعالیتش به طور مداوم در حال گسترش است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Lime – Your Ride Anytime اندروید:

درخواست سریع و آسان دوچرخه، اسکوتر و …. قفل کردن و باز کردن دوچرخه در هنگام شروع و پایان مسیر نمایش لحظه ای هزینه مسیر پرداخت آسان هزینه پشتیبانی گسترده از شهر های آمریکا

اپلیکیشن Lime – Your Ride Anytime راه حلی عالی برای کاهش آلودگی هوا و مشکلات ترافیکی شهر هاست که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Lime - Your Ride Anytime

تغییرات نسخه 3.11.0 We regularly update the app to make your rider experience even better.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Lime – Your Ride Anytime 3.11.0 – اپلیکیشن لایم برای اجاره دوچرخه و اسکوتر مخصوص اندروید   »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..