تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود YouTube Kids 6.20.2 – اپلیکیشن کنترل استفاده کودکان از یوتیوب مخصوص اندروید

YouTube Kids v6.20.2 یوتیوب مخصوص بچه ها
نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه    

محتوای ویدئویی همیشه یکی از پرطرفدار ترین انواع محتوا بوده است. حالا با وجود اینترنت دسترسی به محتوا های ویدئویی از همیشه راحت تر شده است و وجود پلتفرم هایی مثل یوتیوب باعث ایجاد میلیون ها ویدئو با موضوعات مختلف شده اند که می توان به راحتی و به صورت رایگان به آنها دسترسی پیدا کرد. یوتیوب یکی از سرگرمی های اصلی برای کاربران در سراسر جهان و یک مرکز عالی برای یادگیری هر نوع مهارت یا رسیدن به پاسخ سوالات است. یوتیوب میلیون ها ویدئو در موضوعات متنوع دارد که می توانند هر کسی را به خود جذب نمایند. این سایت در بین کودکان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. برنامه های زیادی برای کودکان در یوتیوب موجود است که ضمن سرگرم نگه داشتن آن ها می تواند به خلاقیتشان نیز کمک کند. یکی از نگرانی های اصلی پدر و مادر ها این است که کودکشان هنگام گشت و گذار در یوتیوب با محتوای نامناسب مواجه شود. برای حل این موضوع یک اپلیکیشن بسیار کاربردی از طرف گوگل عرضه شده است. YouTube Kids عنوان یک اپلیکیشن برای کنترل استفاده کودکان از یوتیوب، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Google LLC توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با این برنامه می توانید تا ۸ پروفایل جداگانه برای کودکان خود ایجاد نمایید و در هر پروفایل سن کودک خود را وارد کنید تا محتوای مربوط به سن آن ها برایشان نمایش داده شود. می توانید روی تمامی کلیپ هایی که فرزندانتان مشاهده کرده اند، نظارت داشته باشید و حتی خودتان کلیپ هایی را برای آنها انتخاب نمایید تا در پیشنهاد یوتیوب برای کودک به نمایش درآید. اگر حس می کنید محتوای یک کلیپ یا یک کانال برای کودک شما نامناسب است، می توانید به طور کلی آن را بلاک کنید. حتی قادر هستید روی مدت استفاده از یوتیوب هم محدودیت هایی را اعمال نمایید تا از درگیر شدن بیش از حد کودک با سرگرمی های مجازی جلوگیری نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه YouTube Kids اندروید:

قابلیت ایجاد ۸ پروفایل مختلف برای هر یک از فرزندان نمایش محتوای مناسب سن کودک قابلیت بلاک کردن ویدئو یا یک کانال به صورت کامل نظارت بر تمامی ویدئو های تماشا شده توسط کودک امکان ایجاد لیست دلخواه از کلیپ ها برای نمایش به کودکان قابلیت ایجاد محدودیت زمانی برای استفاده کودکان امکان گزارش محتوا های نامناسب و حذف سریع آن ها از لیست تماشای کودکان الگوریتم قدرتمند به همراه هوش مصنوعی برای کنترل محتوای ویدئو ها استفاده از نظارت انسانی برای بهبود تجربه کودکان

اپلیکیشن YouTube Kids راه حلی عالی برای تمامی کسانی است که می خواهند فرزندشان را در مقابل محتوای نامناسب با سن اون، حفاظت نمایند. یوتیوب کیدز با بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود از گوگل پلی و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

YouTube Kids

تغییرات نسخه 6.20.2 Bug fixes and stability improvements

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود YouTube Kids 6.20.2 – اپلیکیشن کنترل استفاده کودکان از یوتیوب مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..