تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران

اولین قدم برای انجام هر نوع عمل زیبایی، مراجعه به متخصص زیبایی است. ضمن این که انتخاب پزشک و جراح خوب از اهمیت بالایی برخوردار است و حتی ممکن است مستقیماً روی نتیجه‌ای که از عمل می‌گیرید، تاثیر بگذارد. از این رو قصد داریم بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران را به شما معرفی کنیم.

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، می‌تواند علاوه بر انجام عمل‌های زیبایی، بسیاری از مشکلات مادرزادی، اکتسابی و آسیب‌زا را برطرف کند.

در این مقاله می‌خوانید:

کار جراح پلاستیک ویژگی‌های بهترین جراح پلاستیک بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران انواع جراحی پلاستیک مزایای جراحی پلاستیک کار جراح پلاستیک

                    بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران

معمولاً همه فکر می‌کنند که کار جراح پلاستیک، فقط انجام عمل‌های زیبایی است. اما در واقع، حوزه کار و فعالیت جراح پلاستیک بسیار گسترده است. اصلاً همین مسئله که فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را در دانشگاه داریم، نشان می‌دهد که این دانش چقدر وسیع و گسترده است.
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، می‌تواند علاوه بر انجام عمل‌های زیبایی، بسیاری از مشکلات مادرزادی، اکتسابی و آسیب‌زا را برطرف کند. به عنوان مثال:

جراح پلاستیک فک و صورت می‌تواند بیماری‌ها و ناهنجاری‌های مربوط به استخوان صورت و جمجمه را درمان کند. جراح پلاستیک میکرواسکولار می‌تواند بافت‌هایی را از ناحیه‌ای از بدن به ناحیه‌ی دیگر منتقل کند. جراح پلاستیک می‌تواند با استفاده از روش‌های پلاستیک و ارتوپدی، مشکلات اسکلتی-عضلانی مادرزادی یا اکتسابی را درمان کند. بعضی از جراحان پلاستیک حتی می‌توانند آثار سوختگی پوست را برطرف کنند یا با روش‌های مختلف به جوان‌سازی صورت بپردازند.

بیشتر بخوانید: عمل جراحی زیبایی زنان، چرا گرایش خانم‌ها بیشتر است؟

ویژگی‌های بهترین جراح پلاستیک

بهترین جراح پلاستیک باید تخصص و مهارت کافی داشته باشد تا بتوانید به او اعتماد کنید و نتیجه‌ی خوبی از جراحی بگیرید. البته نوع عمل زیبایی که می‌خواهید انجام دهید نیز خیلی مهم است.
به عنوان مثال، کاملاً واضح است که کسی که فوق تخصص جراحی بینی دارد، بهتر از کسی که مدرک جراحی عمومی دارد بینی را عمل می‌کند. به علاوه، داشتن تجربه‌ی زیاد نیز مهر تایید خوبی است.

                                  بهترین دکتر زیبایی در تهران

بیشتر بخوانید: جراحی بینی خانم‌ها، قبل از اقدام بخوانید

اما همیشه تجربه کافی نیست. در واقع، سبک و روش جراح زیبایی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا گاهی اوقات جراحان پلاستیک مختلف، سبک‌های متفاوتی دارند یا از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند.
به عنوان مثال، همین عمل زیبایی بینی را در نظر بگیرید. ممکن است شما جراحی بینی طبیعی را دوست داشته باشید. اما پزشکی که انتخاب کرده‌اید، بیشتر در جراحی بینی عروسکی مهارت داشته باشد.
پس به طور کلی می‌توان گفت که ویژگی‌های بهترین جراح پلاستیک عبارتند از:

بهترین جراح پلاستیک باید تخصص و مهارت کافی داشته باشد تا بتوانید به او اعتماد کنید و نتیجه‌ی خوبی از جراحی بگیرید.

تخصص داشتن در عمل زیبایی مدنظر شما ماهر بودن قابل اعتماد بودن باتجربه بودن مطابقت داشتن سبک و روش جراح با سلیقه و هدف شما

بیشتر بخوانید: عمل جراحی واژینوپلاستی، برای بدن ضرر دارد؟

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران

در ادامه لیستی از بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران را به شما معرفی می‌کنیم:

دکتر محسن طالبیان‌فر

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، انجام انواع خدمات از جمله جراحی زیبایی صورت، بینی، شکم و سینه.

دکتر مجید نداف کرمانی

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، انجام عمل‌های زیبایی صورت، تنه و اندام‌ها.

دکتر محمود ناظمیان

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، انجام انواع خدمات از جمله ابدومینوپلاستی، لابیاپلاستی و بلفاروپلاستی.

                                   بهترین فوق تخصص پلاستیک در تهران

بیشتر بخوانید: عمل جراحی لابیاپلاستی، نحوه‌ی انجام و تکنیک‌های آن

انواع جراحی پلاستیک

انواع جراحی پلاستیک بر اساس طبقه‌بندی دانشگاه استنفورد کانادا عبارت است از:

انواع جراحی پلاستیک سر، صورت و چشم‌ها لیفت صورت لیفت ابرو و پیشانی لیفت پلک‌ها سوراخ کردن گوش تغییر شکل گوش جراحی تعویض مو جراحی بینی تغییر شکل بینی اصلاح چانه، گونه یا فک تزریق لب جراحی شکاف لب و شکاف کام جراحی ناهنجاری جمجمه و صورت انواع جراحی پلاستیک دهان و دندان جراحی دهان و فک و صورت انواع جراحی پلاستیک سینه انواع جراحی پلاستیک شکم انواع جراحی پلاستیک دست و اندام‌ فوقانی جراحی مرکز تعقیب دست و اندام فوقانی انواع جراحی پلاستیک پوست لایه‌برداری شیمیایی درمابراسیون/ درماپلانتینگ تزریق ژل، چربی و فیلرهای دیگر تزریق بوتاکس و رستیلن لایه‌برداری گلیکولیک لایه‌برداری لیزری برداشتن رگ برطرف کردن اسکار و زخم پاک کردن تتو

بیشتر بخوانید: جراحی زیبایی شکم زنان، نکات مهم

مزایای جراحی پلاستیک

جراحی زیبایی مزایای بسیاری دارد که در این‌جا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

                                  جراح پلاستیک و زیبایی

زیباتر شدن!

اصلاً هدف جراحی زیبایی از اسمش مشخص است و اگر پیش متخصص خوب بروید و همه‌چیز خوب پیش برود، واقعاً زیباتر از قبل می‌شوید! بسیاری از افراد به همین دلیل سراغ عمل‌های زیبایی می‌روند. حال چه بخواهند چین و چروک‌های پوست‌شان را از بین ببرند و چه بخواهند افتادگی ابروهایشان را کاهش دهند!

اگر پیش متخصص خوب بروید و همه‌چیز خوب پیش برود، واقعاً زیباتر از قبل می‌شوید!

افزایش اعتماد به نفس!

فکر کنم همه‌ی ما با این موضوع موافق باشیم که زیباتر شدن، اعتماد به نفس‌مان را نیز بیشتر می‌کند و باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به خودمان داشته باشیم که این نکته‌ی بسیار مثبتی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: جراحی زیبایی در زنان، چه عوارضی دارد؟

روابط بهتر!

همان‌طور که زیباتر شدن با افزایش اعتماد به نفس همراه است، اعتماد به نفس بیشتر نیز باعث می‌شود راحت‌تر بتوانیم در جامعه حضور پیدا کنیم.

همان‌طور که زیباتر شدن با افزایش اعتماد به نفس همراه است، اعتماد به نفس بیشتر نیز باعث می‌شود راحت‌تر بتوانیم در جامعه حضور پیدا کنیم و روابط دوستانه‌ی خود را گسترش دهیم. و دیگر نگران نظرات منفی دیگران نباشیم.

درمان بیماری!

همان‌طور که گفتیم جراحی پلاستیک فقط محدود به اهداف زیبایی نیست. بلکه اهداف درمانی هم دارد. در نتیجه، بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات با جراحی پلاستیک بهبود پیدا می‌کنند. به عنوان مثال گفته می‌شود که در بعضی از افراد، لیفت چشم و پیشانی کمک می‌کند کمتر سردرد بگیرند.

                                  بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک

جمع‌بندی

جراحی پلاستیک با اهداف مختلف زیبایی و درمان انجام می‌شود و انواع متنوعی دارد. بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران باید باتجربه و ماهر باشد تا بتوانید به او اعتماد کنید و از جراحی، نتیجه‌ی خوبی بگیرید.

به کلینیک نی نی بان سر بزنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..