تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مردم در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان گفت :حضور مردم درانتخابات ضامن اقتدار کشوراست.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: حضور مردم در انتخابات ضامن اقتدار داخلی و خارجی کشور است.


حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات افزود: همه دشمنان خارجی و نیرو‌های داخلی آن‌ها تلاش می‌کنند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.


وی گفت: مردم هم باید برای اقتدار کشور و انتخاب یک رئیس جمهور مقتدر در انتخابات شرکت کنند.


حجت الاسلام عبادی زاده افزود: حضور در انتخابات هم دشمنان را مایوس می‌کند و هم پاسدار خون شهداء است.

نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان افزود :مسئله انتخابات به واسطه اهمیت بالای خود در نظام جمهوری اسلامی همواره و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدر مسائل با ارزش و جدی کشور بوده است.

امام جمعه بندرعباس تاکید نمود :به فرموده رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات مهم شان در ابتدای سال ۱۴۰۰ که فرمودند: « ما باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم. کشوری که دشمنی های زیاده خواهان را می‌بیند باید خودش را قوی کند »

وی یاد آور نمود:حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ایران را قوی خواهد کرد و چشم بدخواهان و دشمنان این نظام را کور خواهد نمود.

دکتر عبادی زاده خاطرنشان کرد :حضور در انتخابات به مثابه دمیدن نفسی تازه و تزریق خون تازه‌ای است که کشور و ملت را روحی دوباره می بخشد.

 نماینده ولی فقیه  درپایان اظهارداشت :انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هر کدام در جایگاه خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انشاالله مردم عزیز استان  و پس از انجام بررسی‌های لازم به انتخاب اصلح که مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی آن مدیریت و کفایت، تقوا، عدالت خواهی و مبارزه با فساد، انقلابی و جهادی بودن، معتقد به توانمندی‌های داخل کشور، معتقد به جوانان، مردمی و امیدوار بودن افراد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مردم در انتخابات ضامن اقتدار کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..