تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است و مردم باید در راستای انجام این رسالت دینی گام بردارند.

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام محمد مصطفی زاده امروز در جمع بسیجیان حوزه شهید صفرزاده گفت: میزان مشروعیت هر نظامی به ملت آن وابسته است و جمهوری اسلامی ایران جمهوریت خود را از مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان افزود: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و اسلامی است، مردم باید در راستای انجام این رسالت دینی حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران به روش‌های مختلف دنبال این هستند که با ایجاد یاس و ناامیدی مانع از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند، افزود: به امید خدا ملت ایران با خلق حماسه دیگر در ۲۸ خردادماه جاری طعم تلخ شکست دیگری را به دشمنان خواهند چشاند.

حجت الاسلام مصطفی زاده تصریح کرد: مردم انقلابی، فهیم، ولایت مدار و غیور بوکان در انتخابات پیشرو با مشارکت حداکثری پیشتازی خود را در این صحنه مهم بار دیگر به اثبات خواهند رساند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..