تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زنده حضور پرشور مردم در انتخابات از شبکه المیادین

همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان،

شبکه المیادین با پخش زنده تصاویر حضور پرشور مردم در مراکز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری ایران درباره میزان مشارکت مصاحبه کرد.

   به گزارش سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما؛ مایا رزق گوینده شبکه تلویزیونی المیادین، گفت: هجدهم ژوئن سال ۲۰۲۱، مراکز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری ایران باز شد. میلیون‌ها ایرانی پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد تا رئیس جمهور خودشان را انتخاب کنند.

بیسان طراف خبرنگار اعزامی المیادین به مشهد گفت: از ساعت هفت صبح، مراکز رای گیری در مشهد مانند دیگر شهر‌های ایران باز شد. ما در میدان شهدای مشهد هستیم که یک نماد ملی است و اهمیت سیاسی دارد. از همان صبح زود، رای دهندگان در این مرکز رای گیری حاضر شدند. شمار واجدان شرایط رای دادن در شهر مشهد، بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است. شمار واجدان شرایط رای دادن در کل استان خراسان رضوی، چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است.


خبرنگار این شبکه افزود: ستاد انتخابات، پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا را در نظر گرفته و تعداد صندوق‌های رای را افزایش داده است. تعداد صندوق‌های رای در شهر مشهد در مقایسه با انتخابات قبلی، ۳۰ درصد بیشتر شده است تا قواعد فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زنده حضور پرشور مردم در انتخابات از شبکه المیادین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..