تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پرشور کبودراهنگی‌ها در انتخابات

همه با هم برای ایران سرافراز؛

حضور گسترده و پرشور مردم کبودراهنگ در صندوق های رای گیری در نخستین ساعات آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی چشمگیر است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، افراد مختلفی از مردم این شهرستان همزمان با آغاز رویداد بزرگ انتخابات در  شعب اخذ رای حاضر شدند تا از حق رای خود به عنوان یک فراد ایرانی استفاده کنند و به دشمنان نشان دهند پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

امروز ۱۰۹ هزار نفر از واجدان شرایط رای دهی در کبودراهنگ به پای صندوق‌های رای می‌آیند که از این شمار ۲ هزار و ۶۰۰ نفر رای اولی هستند.


در این شهرستان ۱۴۷ شعبه شامل ۱۲۱ شعبه ثابت و ۲۶ سیار برای اخذ رای در نظر گرفته شده است.

عیسی جعفری نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم در این حوزه انتخابیه برگزارمی شود.

حضور پرشور کبودراهنگی‌ها در انتخابات حضور پرشور کبودراهنگی‌ها در انتخابات حضور پرشور کبودراهنگی‌ها در انتخابات حضور پرشور کبودراهنگی‌ها در انتخابات حضور پرشور کبودراهنگی‌ها در انتخابات حضور پرشور کبودراهنگی‌ها در انتخابات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پرشور کبودراهنگی‌ها در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..