تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درب شعب اخذ رای به روی رای دهنگان باز شد/مردم دیار مقاومت به میدان آمدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، همزمان با سراسر کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا با رای گیری در شعب اخذ رای کردستان آغاز شد و در این روند یک هزار و ۴۱۹ شعبه کار جمع‌آوری آرای مردم مناطق شهری و روستایی این استان را انجام می‌دهند.

برای برگزاری انتخابات امسال، یک هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رای تعیین شده که ۵۸۴ شعبه آن شهری و ۸۳۵ مورد نیز روستایی است.

درسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا با توجه به تعداد شعب در نظر گرفته حدود ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی در بخش مختلف در این انتخابات مشارکت دارند.

برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر یک هزار و ۴۷ داوطلب ثبت‌نام کردند و برای شورا‌های روستایی هم ۷ هزارو ۲۱۹ نفر ثبت نام کرده اند.

هیئت بازرسی انتخابات با استفاده از یک‌هزار و ۵۹۵ سربازرس و بازرس ویژه بر یک‌هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رأی در استان کردستان نظارت می‌کنند.

تاکنون ۵ دوره انتخابات شورا‌ها در کشور برگزار شده که اولین دوره در اسفندماه سال ۷۷، دومین دوره در اسفند ماه سال ۸۱، سومین دوره در خردادماه سال ۸۵، چهارمین دوره در خرداد سال ۹۲ و پنجمین دوره در اردیبهشت سال ۹۶ و این دوره یعنی ششمین دوره هم در خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

درحال تکمیل...

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درب شعب اخذ رای به روی رای دهنگان باز شد/مردم دیار مقاومت به میدان آمدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..