تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۲ هزار تن مسئولیت امنیت انتخابات در قم را بر عهده دارند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بیژن سلیمانپور، رئیس ستاد انتخابات استان قم روز جمعه درحاشیه آغاز رای گیری در استان درگفت وگو با خبرنگاران گفت: تنها انتخابات شورای اسلامی شهر قم به صورت تمام الکترونیکی است و انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود.

او افزود: همه اعضای شعبه‌های رای‌گیری در شعب تعیین شده مستقر هستند و رای‌گیری به نحو مطلوبی در استان آغاز شده‌است.

سلیمان پور ادامه داد: ۷۲۲ شعبه برای اخذ رای از مردم در قم تعیین شده‌ است و بیش از ۲۲ هزار نفر مسئولیت اجرا، حراست و تامین امنیت  انتخابات در استان را به عهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات قم ادامه داد: رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای، تعداد صندوق‌های الکترونیکی در شعب انتخاباتی استان را افزایش داده‌ایم تا فرآیند رای‌گیری با سرعت بیشتری انجام و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت شود.

سلیمان پور با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب پیرامون تامین تعرفه‌های رای در شعبه‌های اخذ رای گفت: با وجود این که تمام تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده بود، ولی پس از این رهنمود، بار دیگر تمام فرایند مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت.

او افزود: مردم همواره ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و بار دیگر با حضور گسترده خود در انتخابات نیز حماسه‌ای دیگر را در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رقم می‌زنند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۲ هزار تن مسئولیت امنیت انتخابات در قم را بر عهده دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..